Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Tereza začínala jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začala uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřila tímto směrem. Při práci v O2 založili s Milanem Švolbou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Eduard pracuje v komunikaci téměř 12 let. Pro značku Samsung získal první Effie v ČR udělenou čistě za dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a stál také za první českou kampaní na platformě WhatsApp realizovanou pro T-Mobile. V rámci O2 zase vybudoval dodnes fungující social media customer care tým v rámci programu O2 Guru. Jako strategický plánovač se podílel na kampaních Air Bank, s níž získal další Effie za kampaň na půjčky. V rámci práce pro Tesco mimo jiné strategicky vedl projekt rebrandingu Tesco Online Nákupy pro 4 země. B2B zkušenosti sbíral jako hlavní komunikační stratég pro kampaně IBM v rámci regionu CEE. Globální digitální projekty si ozkoušel při práci pro Škoda Auto.
Poslední rok strávil v Singapuru na pozici Senior Digital Strategist se zaměřením na celý region APAC s orientací především na mobilní reklamu a sociální sítě. Mezi jeho klienty patřily Hilton, Martell, softwarová společnost Rockwell Automation a singapurské letiště Changi.
Veškerou svou práci staví na těchto pilířích: data a výzkum, efektivní kreativita a integrace offline a online světa a v současnosti působí na pozici Planning Director MarkBBDO.
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Milan začínal jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začal uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřil tímto směrem. Při práci v O2 založili s Terezou Frankovou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.