Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Principy Human centric designu nemají uplatnění jen ve vizuální podobě uživatelských rozhraní, ale dají se použít i na texty. Proč má smysl něco takového vůbec řešit? Ukážeme si, jak komunikace „po zásahu HCD“ vypadá a že i zdánlivé maličkosti můžou narušit srozumitelnost (a úspěch) kampaně. A taky zhatit dobré vztahy se zákazníkem. Řekneme si, jak tomu předejít, na co při plánování kampaně nezapomínat a jakých pravidel se při psaní textů držet.
UX Writer
Tereza začínala jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začala uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřila tímto směrem. Při práci v O2 založili s Milanem Švolbou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.
UX Writer
Milan začínal jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začal uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřil tímto směrem. Při práci v O2 založili s Terezou Frankovou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.
V rámci přednášky bude představena social media strategie a kreativa pro značku Hilton exekuovaná na trzích jako Indie, Japonsko, Indonésie, Malajsie a Singapur. Kromě toho budou posluchačům představeny i ukázky výsledků kampaní. Jako bonus se mohou účastníci těšit na zábavné zkušenosti ze vztahu agentura-klient z mnohdy velmi specifického asijského prostředí.
Planning Director
Eduard pracuje v komunikaci téměř 12 let. Pro značku Samsung získal první Effie v ČR udělenou čistě za dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a stál také za první českou kampaní na platformě WhatsApp realizovanou pro T-Mobile. V rámci O2 zase vybudoval dodnes fungující social media customer care tým v rámci programu O2 Guru. Jako strategický plánovač se podílel na kampaních Air Bank, s níž získal další Effie za kampaň na půjčky. V rámci práce pro Tesco mimo jiné strategicky vedl projekt rebrandingu Tesco Online Nákupy pro 4 země. B2B zkušenosti sbíral jako hlavní komunikační stratég pro kampaně IBM v rámci regionu CEE. Globální digitální projekty si ozkoušel při práci pro Škoda Auto.
Poslední rok strávil v Singapuru na pozici Senior Digital Strategist se zaměřením na celý region APAC s orientací především na mobilní reklamu a sociální sítě. Mezi jeho klienty patřily Hilton, Martell, softwarová společnost Rockwell Automation a singapurské letiště Changi.
Veškerou svou práci staví na těchto pilířích: data a výzkum, efektivní kreativita a integrace offline a online světa a v současnosti působí na pozici Planning Director MarkBBDO.
Poptávky znějí jasně: "Vy prý děláte HCD. Napište nám texty. Udělejte web. Kampaně. Zlepšete marketingovou komunikaci." Postup je taky daný: výzkumy, analyzy, řešení, testování, optimalizace, poučení... A když firma není slepá postupně přijde na to, že dokud nezmění nabízený produkt nebo službu, dokud nezmění procesy nebo třeba chování obchodního oddělení, žádný zázrak se konat nebude.
Na pár příkladech si ukážeme širší kontext HCD a to, proč nedává smysl využívat Human Centric přístup jen pro marketingovou komunikaci.
Designér
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Jak využít design thinking a human-centered design pro zvýšení atraktivity hotového produktu? Jak vytěžit uživatele, budoucí klienty, i bez jejich fyzické přítomnosti? Jak podpořit marketingovou kampaň pomocí webu? Nebo jak oslovit ty správné zákaznické segmenty a které to jsou? Na tohle všechno jsme se pokusili odpovědět ve Vodafone týdenním Google Design Sprintem. Jak jsme ho customizovali a jaké přinesl výsledky se dozvíte na přednášce.
Digital Strategy Director
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
UX Writer
Tereza začínala jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začala uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřila tímto směrem. Při práci v O2 založili s Milanem Švolbou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.
Designér
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Planning Director
Eduard pracuje v komunikaci téměř 12 let. Pro značku Samsung získal první Effie v ČR udělenou čistě za dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a stál také za první českou kampaní na platformě WhatsApp realizovanou pro T-Mobile. V rámci O2 zase vybudoval dodnes fungující social media customer care tým v rámci programu O2 Guru. Jako strategický plánovač se podílel na kampaních Air Bank, s níž získal další Effie za kampaň na půjčky. V rámci práce pro Tesco mimo jiné strategicky vedl projekt rebrandingu Tesco Online Nákupy pro 4 země. B2B zkušenosti sbíral jako hlavní komunikační stratég pro kampaně IBM v rámci regionu CEE. Globální digitální projekty si ozkoušel při práci pro Škoda Auto.
Poslední rok strávil v Singapuru na pozici Senior Digital Strategist se zaměřením na celý region APAC s orientací především na mobilní reklamu a sociální sítě. Mezi jeho klienty patřily Hilton, Martell, softwarová společnost Rockwell Automation a singapurské letiště Changi.
Veškerou svou práci staví na těchto pilířích: data a výzkum, efektivní kreativita a integrace offline a online světa a v současnosti působí na pozici Planning Director MarkBBDO.
Digital Strategy Director
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
UX Writer
Milan začínal jako klasický webový copywriter. Pak si postupně začal uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost a pozornost zaměřil tímto směrem. Při práci v O2 založili s Terezou Frankovou projekt Jasnázpráva.cz a věnují se textování uživatelských rozhraní, informačních e-mailů nebo třeba návodů. Kromě psaní také šíří povědomí o novém oboru UX Writing. Založili facebookovou stránku UX Writing v Čechách, kde sdílí příklady a tipy, jak psát co nejlepší UX texty. Tereza i Milan stojí za tím, že UX Writer má být součástí designového procesu hned od začátku a texty mají vznikat společně s vizuální podobou uživatelských rozhraní.