Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

17:10 - 17:40

Budování digitálního týmu na zelené louce

Eva Štípková ze Sazky se s vámi podělí o zvolenou taktiku náboru z období, kdy začínala budovat zcela nový digitální tým. Zároveň se dozvíte best practices vedoucí k dlouhodobé stabilitě jejího týmu plynoucí z udržení klíčových lidí.

Eva Štípková Eva Štípková

Manažer Front-End vývoje

SAZKA

Eva Štípková

Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

17:40 - 18:10

Recruitment jako loyalty program

Dobrý kandidát nezmění práci kvůli jednomu emailu od recruitera. Budování komunity kandidátů je třeba dělat dlouhodobě a systematicky. V STRV využíváme segmentaci, automatizaci a integraci CRM a náborových nástrojů. Díky tomu se nám podařilo zvednout úspěšnost náboru o 50%.

Matěj Matolín Matěj Matolín

HR manager

STRV

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

HR v digitálním marketingu z pohledu nákladů

Obor digitálního marketingu je dramatickém vzestupu. Roste daleko rychleji, než počet opravdových odborníků a tím logicky vzrůstá i cena za ty nejlepší. Jak dojít k optimálnímu mixu z pohledu nákladů a kompetencí? Prozradí Tomáš Peterka, šéf digitálního týmu v ČMSS a zakladatel hiringové platformy Konektime.com.

Tomáš Peterka Tomáš Peterka

Specialista

Českomoravská stavební spořitelna

Tomáš Peterka

 Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.

19:10 - 19:40

Naše cesta náborem digitálních talentů

Jak si banka, která usiluje o pozici digitálního leadera na českém bankovním trhu poradila s masivním náborem do digitálních týmů? S čím jsme se při náboru potýkali, jaké zdroje a kanály jsme využívali? Samotným náborem to však nekončí, učíme se neustále.

Adéla Malinová Adéla Malinová

HR Business Partner

MONETA Money Bank

Adéla Malinová

Svou cestu v HR začala v personální agentuře Randstad ještě při škole. Během dokončování ČVUT strávila dvě léta na Work&Travel v Minesotě a od té doby miluje cestování a pocit být vzdálena tisíce kilometrů od domova. Svět IT objevila v Cleverlance a brzy si na něj zvykla. Do původně GE Money Bank nastoupila čistě na IT nábor, který se dále rozšířil na ostatní oblasti a největší výzvou byl právě Digital. Nyní pracuje na pozici Business Partnerky a podílí se na strategických projektech banky, mezi které patří i agilizace.

19:40 - 20:00

Panelová diskuze

Adéla Malinová Adéla Malinová

HR Business Partner

MONETA Money Bank

Adéla Malinová

Svou cestu v HR začala v personální agentuře Randstad ještě při škole. Během dokončování ČVUT strávila dvě léta na Work&Travel v Minesotě a od té doby miluje cestování a pocit být vzdálena tisíce kilometrů od domova. Svět IT objevila v Cleverlance a brzy si na něj zvykla. Do původně GE Money Bank nastoupila čistě na IT nábor, který se dále rozšířil na ostatní oblasti a největší výzvou byl právě Digital. Nyní pracuje na pozici Business Partnerky a podílí se na strategických projektech banky, mezi které patří i agilizace.

Matěj Matolín Matěj Matolín

HR manager

STRV

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Tomáš Peterka Tomáš Peterka

Specialista

Českomoravská stavební spořitelna

Tomáš Peterka

 Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.

Eva Štípková Eva Štípková

Manažer Front-End vývoje

SAZKA

Eva Štípková

Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

20:00 - 21:00

Networking