Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Lubošovy poslední 2 profesní angažmá měly 1 společné. Pracoval, resp. pracuje, ve společnostech, které patří mezi ty velmi mladé. A zároveň jsou oba projekty velmi úspěšné. Během pár let se z garážovek staly firmy střední velikosti. A to s sebou samozřejmě přináší velké množství změn. Ne všechny změny se podaří uřídit. Na konci každé té změny je buď úspěch nebo poučení, abychom používali moderní motivační slovník. A o některé z těch větších poučení se s námi v prezentaci podělí.
Project & Product Director
Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.
Na co si dát pozor, než začnete s influencery spolupracovat? Jak vyhodnotit, jestli má spolupráce s influencery smysl a jak se dá ušetřit váš čas i práce? Andrea Hurychová se svou agentuoru WeDigital připravovala pro klienty desítek inlfuencerských kampaní a na reálných příkladech vám ukáže, co je důležité si uvědomit, pokud chcete jako marketér nebo firma influencery do kampaně a jak k takové spolupráci přistoupit.
Managing Director
Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.
Ze zářné devadesátkové firmy se Meteopress dostal okolo roku 2015 téměř na hranici krachu. Museli jsme předělat celou koncepci firmy, zbavit se celé video sekce, přestat dělat hlouposti typu Počasíčko. Najali jsme dataře, postavili radarovou síť a stáváme se čistě datovou firmou postavenou na UX. A baví nás to.
CEO
Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.
Mnozí si ještě pamatují ne úplně šťastně uchopenou volební kampaň znovuzrozené ODA do poslanecké sněmovny. Byl jsem u toho velmi blízko a rád se s vámi podělím o příběh, jak je snadné skočit na lep wannabe marketingovým expertům, nebo o tom, jak angažmá slavného youtubera může v minutě zadupat do země všechny ambice konzervativní politické strany.
Freelance consultant
David Bahenský začínal jako projekťák ve společnosti Retail Info. Potom působil jako account manager v agentuře H1.cz. Prošel si společnostmi CreditOn a Globus aby nakonec skončil jako freelance consultant na vlastní noze. Aktuálně spolupracuje s teamem Tesco Mobile jako produktový manager.
Freelance consultant
David Bahenský začínal jako projekťák ve společnosti Retail Info. Potom působil jako account manager v agentuře H1.cz. Prošel si společnostmi CreditOn a Globus aby nakonec skončil jako freelance consultant na vlastní noze. Aktuálně spolupracuje s teamem Tesco Mobile jako produktový manager.
Managing Director
Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.
CEO
Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Project & Product Director
Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.