Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Přednášející

Jakub Loula

V Seznamu jsem už více jak 3 roky. Začínal jsem na pozici PPC specialisty, kde jsem spravoval kampaně v Skliku našim největším klientům. Nyní využívám nasbíraných zkušeností na pozici Konzultanta výkonnostní reklamy, kde pomáhám klientům a agenturám k tomu, aby ze svých kampaní získali maximum. Na mojí práci mě nejvíc baví ta rozmanitost světa online reklamy a to, jak se Sklik neustále posouvá dopředu. Vždyť dneska už Sklik není jen o výkonnostních formátech, ale můžete využít video reklamu nebo branding.

Ján Makovič

Ján Makovič je projektovým ředitelem společnosti 5DM.cz která stojí za největším Cashback portálem u nás s názvem Plná Peněženka a vedle dalších výkonnostních projektů má i vlastní affiliate síť AffiliateClub. V Hypoteční bance vedl projekt Sousedé.cz , založil společnost Golf Europe, s.r.o. provozující projekty GolfovéHry.cz nebo GolfovéSlevy.cz. Několik let také působil jako marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., které pomáhal vyrůst v oblasti online prodeje. Před tímto postem několik let vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY na postu Projektového ředitele. Ve firmě stál u celé řady úspěšných projektů, mezi které patří Online Hypotéka Hypoteční banky, projekty pro O2, Vodafone, Ferrero, Opavia, Toyota nebo Honda. Své prezentace a školení opírá zejména o praktické zkušenosti s působením jak na straně dodavatele online řešení, tak i klienta, zadavatele, autora.

Petra Pacáková

Petra v konzultační společnosti Acomware vede tým 18 Performance specialistů. Online marketingu se věnuje více jak 8 let. Sama spravovala kampaně velkým e-shopovým hráčům a připravovala strategie orientované na výkon i brand awareness. Od roku 2018 je také Google Certified Trainer – pro letošní rok v oblasti display reklamy.