Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

17:10 - 17:40

Affiliate jako důležitý prvek výkonnostního marketingu

O affiliate dnes slyšel téměř každý a někdo má i praktickou zkušenost. Zdánlivě jednoduchý obor však má mnoho záludností, jejichž neznalost přináší nepříjemná překvapení. Podělíme se o zkušenosti a upozorníme na co si dát pozor. Poradíme, kde se inspirovat nebo jak si affil nastavit tak, aby to vycházelo.

Ján Makovič Ján Makovič

Projektový Ředitel

5DM.cz

Ján Makovič

Ján Makovič je projektovým ředitelem společnosti 5DM.cz která stojí za největším Cashback portálem u nás s názvem Plná Peněženka a vedle dalších výkonnostních projektů má i vlastní affiliate síť AffiliateClub. V Hypoteční bance vedl projekt Sousedé.cz , založil společnost Golf Europe, s.r.o. provozující projekty GolfovéHry.cz nebo GolfovéSlevy.cz. Několik let také působil jako marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., které pomáhal vyrůst v oblasti online prodeje. Před tímto postem několik let vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY na postu Projektového ředitele. Ve firmě stál u celé řady úspěšných projektů, mezi které patří Online Hypotéka Hypoteční banky, projekty pro O2, Vodafone, Ferrero, Opavia, Toyota nebo Honda. Své prezentace a školení opírá zejména o praktické zkušenosti s působením jak na straně dodavatele online řešení, tak i klienta, zadavatele, autora.

17:40 - 18:10

Získejte z brandových formátů Skliku maximum.

Podívám se na to, jaké jsou všechny možnosti podpory brandu pomocí Skliku a jak je zapojit do vašeho marketingového mixu.

Jakub Loula Jakub Loula

Konzultant výkonnostní reklamy

Seznam.cz

Jakub Loula

V Seznamu jsem už více jak 3 roky. Začínal jsem na pozici PPC specialisty, kde jsem spravoval kampaně v Skliku našim největším klientům. Nyní využívám nasbíraných zkušeností na pozici Konzultanta výkonnostní reklamy, kde pomáhám klientům a agenturám k tomu, aby ze svých kampaní získali maximum. Na mojí práci mě nejvíc baví ta rozmanitost světa online reklamy a to, jak se Sklik neustále posouvá dopředu. Vždyť dneska už Sklik není jen o výkonnostních formátech, ale můžete využít video reklamu nebo branding.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

Jak lépe doměřit videokampaně (když Google Analytics nestačí)

Spustili jste videoreklamy a v Google Analytics nevidíte jejich znatelný vliv na váš business? Možná koukáte do špatného analytického systému! Pojďme se společně podívat, jaké jsou další možnosti k vyhodnocování videoreklam a jak se rozhodnout, že jsou pro vás tyto metody inzerce opravdu efektivní.

Petra Pacáková Petra Pacáková

Head of Performance

ACOMWARE

Petra Pacáková

Petra v konzultační společnosti Acomware vede tým 18 Performance specialistů. Online marketingu se věnuje více jak 8 let. Sama spravovala kampaně velkým e-shopovým hráčům a připravovala strategie orientované na výkon i brand awareness. Od roku 2018 je také Google Certified Trainer – pro letošní rok v oblasti display reklamy.

19:10 - 19:45

Panelová diskuse

Diskusi moderuje Matěj Novák

Jakub Loula Jakub Loula

Konzultant výkonnostní reklamy

Seznam.cz

Jakub Loula

V Seznamu jsem už více jak 3 roky. Začínal jsem na pozici PPC specialisty, kde jsem spravoval kampaně v Skliku našim největším klientům. Nyní využívám nasbíraných zkušeností na pozici Konzultanta výkonnostní reklamy, kde pomáhám klientům a agenturám k tomu, aby ze svých kampaní získali maximum. Na mojí práci mě nejvíc baví ta rozmanitost světa online reklamy a to, jak se Sklik neustále posouvá dopředu. Vždyť dneska už Sklik není jen o výkonnostních formátech, ale můžete využít video reklamu nebo branding.

Ján Makovič Ján Makovič

Projektový Ředitel

5DM.cz

Ján Makovič

Ján Makovič je projektovým ředitelem společnosti 5DM.cz která stojí za největším Cashback portálem u nás s názvem Plná Peněženka a vedle dalších výkonnostních projektů má i vlastní affiliate síť AffiliateClub. V Hypoteční bance vedl projekt Sousedé.cz , založil společnost Golf Europe, s.r.o. provozující projekty GolfovéHry.cz nebo GolfovéSlevy.cz. Několik let také působil jako marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., které pomáhal vyrůst v oblasti online prodeje. Před tímto postem několik let vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY na postu Projektového ředitele. Ve firmě stál u celé řady úspěšných projektů, mezi které patří Online Hypotéka Hypoteční banky, projekty pro O2, Vodafone, Ferrero, Opavia, Toyota nebo Honda. Své prezentace a školení opírá zejména o praktické zkušenosti s působením jak na straně dodavatele online řešení, tak i klienta, zadavatele, autora.

Petra Pacáková Petra Pacáková

Head of Performance

ACOMWARE

Petra Pacáková

Petra v konzultační společnosti Acomware vede tým 18 Performance specialistů. Online marketingu se věnuje více jak 8 let. Sama spravovala kampaně velkým e-shopovým hráčům a připravovala strategie orientované na výkon i brand awareness. Od roku 2018 je také Google Certified Trainer – pro letošní rok v oblasti display reklamy.

19:45 - 21:00

Networking