Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Filip Černý

Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč). 

Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.

Kryštof Kodl

Kryštof Kodl vystudoval Fakultu humanitních studií UK. Profesí je markeťák. Prošel firmami jako LG, Aukro a Heureka. Od začátku roku 2014 na vlastní pěst bojuje za návrat vkusu do pánských šatníků, jako spoluzakladatel módního projektu FriendlySuits. Na ulici ho poznáte podle dobře padnoucího obleku.

Jan Krčmář

Jan pracuje od roku 2014 pro kytary.cz, kde se věnuje převážně marketingové komunikaci, web copywritingu a komunikaci na sociálních sítích. Snaží se vymýšlet nové způsoby prosazování značky v hudebním průmyslu.

Ben Olšanský

S onlajnem si hraje už 10 let. Začínal jako webdesigner s nadšením pro copywriting, ale prošel si řadu dalších oborů v digitálu, aby zakotvil jako webový analytik a specialista na sociální média. V roce 2010 začal spolupracovat s agenturou Inspiro, kde působí jako Senior Online Strategist a kromě jiného plánuje komunitní kampaně s brand advokáty, bloggery či opinion leadery. A občas si odskočí, aby na volné noze konzultoval weby. Ve volném čase ho fascinuje psychologie uživatele a sociologie globálních trendů.

Jakub Svoboda

Zakladatel serveru Tyinternety.cz, spoluzakladatel agentury Brandz Friendz, organizátor konferencí Social Summit a Startup Summit a nadšenec do virálů a memů všeho druhu.

Alexandra Wolfová

Alexandra Wolfová se od roku 1999 věnovala pět let obchodu v media vydavatelství Computer Press a poté se přeorientovala na oblast marketingu. Necelý rok působila jako Head of Marketing Department v Alza.cz, poté se na tři roky usídlila v LG Electronics jako MarCom Specialist. Než odešla na mateřskou dovolenou, vedla dva roky tým marketingu jako Marketing Director v Allegro Group CZ, kam patřilo Aukro, Heureka, Spěcháto atd. Už v zaměstnání věděla, že na mateřské dovolené nevydrží být pracovně nečinná a v listopadu 2014 založila komunitní web www.ProMaminky.cz, protože je přesvědčená o síle a jednotě maminek, se kterou se dá velmi dobře pracovat.