Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:30

Brand advokát: Příběh lásky

Práce s brand advokáty není o tabulkách ale o lásce - tu si ale většinou musíte zasloužit. Bloggeři a opinion leadeři můžou váš brand vystřelit do nebes nebo vám taky naplácat na holou. A pokud se pořádně nevěnujete customer care, lijete polovinu svého marketingového rozpočtu do kanálu. Jak to všechno funguje dohromady a jak digitál, social a PR vytvářejí dokonalý mix?

Ben Olšanský Ben Olšanský

Social Media Specialist

Inspiro Solutions

Ben Olšanský

S onlajnem si hraje už 10 let. Začínal jako webdesigner s nadšením pro copywriting, ale prošel si řadu dalších oborů v digitálu, aby zakotvil jako webový analytik a specialista na sociální média. V roce 2010 začal spolupracovat s agenturou Inspiro, kde působí jako Senior Online Strategist a kromě jiného plánuje komunitní kampaně s brand advokáty, bloggery či opinion leadery. A občas si odskočí, aby na volné noze konzultoval weby. Ve volném čase ho fascinuje psychologie uživatele a sociologie globálních trendů.

18:30 - 18:50

Jak rozjet byznys "od píky", když máte pár korun a Facebook?

Představte si, že máte produkt, vlastní obličej a vizi. Je možné za rok existence vybudovat značku, komunitu a funkční projekt, který vás uživí? Pokusím se ukázat, že to možné je a podělím se o svůj příběh, který je kombinací štěstí, správného zacílení a autentického zákaznického servisu.

Kryštof Kodl Kryštof Kodl

Spoluzakladatel

FriendlySuits

Kryštof Kodl

Kryštof Kodl vystudoval Fakultu humanitních studií UK. Profesí je markeťák. Prošel firmami jako LG, Aukro a Heureka. Od začátku roku 2014 na vlastní pěst bojuje za návrat vkusu do pánských šatníků, jako spoluzakladatel módního projektu FriendlySuits. Na ulici ho poznáte podle dobře padnoucího obleku.

18:50 - 19:10

Na co slyší (nejen) maminky

Příchod dítěte změní život úplně každému. Maminkám se obrátí totálně naruby a pokud se nejedná zrovna o maminku, která upředostní kariéru, zůstává většina žen doma. Úplně všechny řeší najednou stejné otázky a pro všechny je to poprvé, takže jsou lačné po informacích, seznamují se s novými maminkami a děti jsou v jejich životě na prvním místě. No není to nádhera? S tak silnou komunitou je škoda nepracovat. V mé přednášce vám přiblížím zákulisí komunikace s maminkami skrz komunitní web www.ProMaminky.cz. Na konkrétních příkladech uvidíte, na co naše maminky slyší a jak se nám s nimi daří pracovat. Nejde ale pouze o maminky. Jsem přesvědčená o tom, že určité zásady komunikace jsou adaptovatelné pro všechny komunity.

Alexandra Wolfová Alexandra Wolfová

Founder & CEO

ProMaminky.cz

Alexandra Wolfová

Alexandra Wolfová se od roku 1999 věnovala pět let obchodu v media vydavatelství Computer Press a poté se přeorientovala na oblast marketingu. Necelý rok působila jako Head of Marketing Department v Alza.cz, poté se na tři roky usídlila v LG Electronics jako MarCom Specialist. Než odešla na mateřskou dovolenou, vedla dva roky tým marketingu jako Marketing Director v Allegro Group CZ, kam patřilo Aukro, Heureka, Spěcháto atd. Už v zaměstnání věděla, že na mateřské dovolené nevydrží být pracovně nečinná a v listopadu 2014 založila komunitní web www.ProMaminky.cz, protože je přesvědčená o síle a jednotě maminek, se kterou se dá velmi dobře pracovat.

19:10 - 19:30

Máme rádi psy: Jak pracovat s největší komunitou na Facebooku

Jakub Svoboda Jakub Svoboda

Zakladatel

Tyinternety.cz

Jakub Svoboda

Zakladatel serveru Tyinternety.cz, spoluzakladatel agentury Brandz Friendz, organizátor konferencí Social Summit a Startup Summit a nadšenec do virálů a memů všeho druhu.

19:30 - 19:50

Kytary.cz: Komunita je jedním z důvodů, proč jsme 1 na trhu.

Proč je dobré investovat do komunity svých zákazníků? Proč se snažíme jim naslouchat a mluvit jejich řečí? Odpověď je snadná, je to ZISK. Ale není to zisk hned, není to jednoduché a už vůbec ne levné, přes to to děláme. O své poznatky z praxe se podělí šéf marketingu Filip Černý kytary.cz a copywriter Jan Krčmář, který se mmj. specializuje na sociální média. Jestli vás zajímá jak pro svoji komunitu sehnat 60 000 fans na Facebooku, 6 000 odběratelů YouTube kanálu nebo získat 2x po sobě ocenění Shop Roku, tak neváhejte přijít.

Filip Černý Filip Černý

CMO

AUDIO PARTNER

Filip Černý

Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč). 

Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.

Jan Krčmář Jan Krčmář

Assistant of Marketing Manager, Copywriter

Kytary.cz

Jan Krčmář

Jan pracuje od roku 2014 pro kytary.cz, kde se věnuje převážně marketingové komunikaci, web copywritingu a komunikaci na sociálních sítích. Snaží se vymýšlet nové způsoby prosazování značky v hudebním průmyslu.

19:50 - 21:00

NETWORKING