Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2024 se koná 14. 11. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Petr Ocásek

Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

Přednášející

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

Jan Bezděk

Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys. Ve volném čase se věnuje zemědělství a podílí se na krajinotvorbě, což pro něj představuje poslání i odpočinek od digitálního světa.

Vladimír Dědek

Vladimír Dědek je vedoucí webového a mobilního vývoje ve společnosti Alza.cz a.s., kde pracuje přes 3 roky. Ze své pozice určuje jak strategii webu, tak i směr vývoje mobilních platforem a mobilního webu. Kromě koordinace projektů se věnuje také UX návrhům a analýze dat (Google Analytics apod.)

Adam Fendrych

"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.

Aleš Fodor

Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.

Robert Haas

Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.

Pavel Jašek

Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

Jan Jírovec

Jan Jírovec se v prostředí internetu a softwaru pohybuje více než dvanáct let. V minulosti působil v segmentu finančního softwaru ve východní Evropě a severovýchodní Asii jako Business development Manager. Později rozvíjel platební bránu PayU na českém a slovenském trhu. Do skupiny Rockaway přišel z pozice šéfa Allegro Group CZ. V Rockaway se Jan stará o naplňování dlouhodobé vize a řízení strategických aktivit, současně se ujal vedení projektu E-commerce Holding.

Adam Jurák

Čtvrtým rokem se ve SportObchod.cz starám o online marketing, který je i mým koníčkem. Připravuji a vyhodnocuji marketingové akce, s externími agenturami řeším propagaci a web.

Václav Krátký

Václav Krátký je v O2 zodpovědný za věrnostní aktivity na rezidentní zákazníky. Zřejmě nejviditelnějším projektem poslední doby je program O2 Extra výhody, za kterým stojí od první myšlenky do současnosti. Před příchodem do O2 v roce 2010 pracoval na několika pozicích v analytickém a obchodním týmu OgilvyOne.

Pavel Kvasnička

Pavel se svým kolegou Milanem Veverkou založili v roce 1996 společnost CFC, s.r.o., která se zasloužila o šíření výukových encyklopedií na CD v dobách, kdy internet byl ještě v plenkách. Po úspěšném prodeji společnosti v roce 2011 založili firmu TDR, s.r.o., která se zabývá prodejem strojů na opravu DVD nosičů ve střední a východní Evropě. Od roku 2010 působil v pozici finančního ředitele u lokálního ISP operátora. Od konce roku 2011 zastává pozici jednatele ve společnosti Keboola, s.r.o., která pomáhá firmám zpracovávat data a implementuje platformu GoodData. Díky svému ekonomickému vzdělání měl vždy na starost obchod a finance. Ve svém nynějším působišti je fascinován dříve netušenými možnostmi analýzy dat a tím, jak může tato služba pomoct v marketingu a obchodě. Rád leze po horách, je fanatický cyklista a pravidelně chodí do Prčic :).

Jan Lajka

Jan Lajka vystudoval statistiku na MFF UK. Již během studia nastoupil do výzkumné agentury STEM/MARK, kde pracoval na pozici analytika, později manažera výzkumných projektů. Několik let vedl oddělení výzkumů pro farmacii a zdravotnictví, dále oddělení online výzkumů a v současné době působí ve firmě jako Innovation Manager. Ačkoliv tíhne ke kvantitativnímu zpracování dat, ve své výzkumné praxi využívá i poznatky psychologie a behaviorální ekonomie.

Jiří Langer

Jiří Langer během své kariéry prošel různými technologickými i manažerskými pozicemi v reklamních agenturách. V posledních letech vedl digitální divize agentur Euro RSCG (nyní Havas Worldwide Prague), WMC/Grey nebo Actum. Pracoval s klienty ze všech sektorů jako jsou O2, Heineken, Microsoft, Finlandia Vodka, Allianz nebo P&G. Má zkušenosti s lokálními i globálními kampaněmi. Nyní působí v agentuře Moneyball, která se zabývá výkonnostním marketingem. Rád jezdí na snowboardu a miluje cestování kamkoliv.

David Lorenc

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

Nejčastěji ho potkáte na kole.

Martin Michálek

Konzultant k rychlosti webu a tvůrce obsahu nejen pro frontendové vývojáře (https://www.vzhurudolu.cz/) . Vede spolek Frontendisti.cz.

Daniel Nohel

Daniel Nohel je ve společnosti Google zodpovědný za nová produktová a mediální řešení pro země Česká republika, Slovensko a Rusko. Od roku 2008 vedl obchodní aktivity Googlu v ČR. Své zkušenosti získal s realizacemi reklamních kampaní v rámci nových médií na pozici Interaction Manager v mediální agentuře Mindshare, kde působil od roku 2003. V letech 2001 až 2003 působil na pozici Project Managera v mediálním zastupitelství M.I.A. Od roku 2002 do roku 2008 byl členem Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu, které také v roce 2006 předsedal. Daniel Nohel vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity v Opavě.

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Martin Pěnička

Martin Pěnička je zakladatelem eshopu TisknuLevne.cz, specializovaného na prodej spotřebního materiálu do tiskáren a kopírek. Jako ředitel společnosti má na starosti strategické směrování firmy a soustředí se na marketingovou propagaci. Vystudoval fakultu dopravní ČVUT v Praze, kde dodnes přednáší na katedře aplikované matematiky softwarové inženýrství. 3 roky působil na Dánské technické univerzitě v Kodani jako vědecký pracovník v oblasti formálních metod tvorby softwaru pro železnici.

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

Ivan Pilný

Ivan Pilný působil ve výkonných pozicích významných ICT společností. V letech 1992 - 1998 byl generálním ředitelem Microsoftu ČR, poté působil jako prezident Sdružení pro informační společnost. Od roku 2001 zastával pozici předsedy představenstva Českého Telecomu a v roce 2002 se stal generálním ředitelem alternativního operátora - společnosti eTel. Nyní působí jako konzultant. Současně je prezidentem TUESDAY Business Network.

Honza Průša

Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.

Martin Snížek

V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.

Rostislav Starý

Absolvent sociologie, novinář a posléze PRista. Osciluje mezi public relations v PR.Konektoru, obsahovým marketingem v Konektor Social a influencer marketingem v The Hive. Nejvíc ho ale baví všechny disciplíny propojovat. Za integrované kampaně obdržely týmy pod jeho vedením řadu českých i zahraničních ocenění.

Richard Stiebitz

Pracuje jako kreativní ředitel v agentuře Wunderman. V reklamních komunikacích působí přes deset let. Po období činnosti v ATL agenturách se ponořil do BTL aby zjistil rozdíl mezi ATL reklamou a BTL reklamou. Zjistil, že je pouze rozdíl mezi dobrou a blbou reklamou. Nehraje si na to, že ví všechno o online, ale snaží se to nějak propojit aby to fungovalo a nenudilo. Týmy pod jeho vedením získaly řadu kreativních cen. Přál by si aby reklama byla kultivovaná a aby kromě pouhého prodeje služby nebo produktu také lidi bavila.

Michal Štádler

Michal Štádler má rozsáhlé zkušenosti v oblasti retailu. Dvanáct let působil na různých pozicích ve společnosti Tesco Stores ČR, až se minulý rok rozhodl osamostatnit a otevřít se novým příležitostem. Vystudoval ČVUT, obor ekonomika a řízení. V Tescu začal jako commercial trainee manager ihned po skončení VŠ. V Tesco zastával pozice v nákupu a marketingu. Od roku 2012 působí jako jednatel společnosti I.R.M.S. Je zapáleným bojovníkem za používání dat a budování opravdové loajality zákazníků.

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

Pavel Trejbal

Pavel vede v současné době rozvoj a fungování týmu datových analytiků a konzultantů v online marketingové agentuře Optimics. Za posledních šest let zde pracoval na desítkách projektů z oblasti pokročilé webové a zákaznické analytiky a vyhodnocování marketingových i business aktivit s využitím komplexních datových modelů a metod strojového učení. Ve volných chvílích se věnuje neurokoučinku.

Filip Vítek

Filip Vítek působí 11 let v oblasti strategie, analýzy klientských dat, řízení inovací a budování CRM. V současné době vede Odbor Customer Value Management v Sberbank Slovensko, kde zodpovídá za řízení X-sell, Up-sell, retenčních kampaní, segmentaci klientů a modelování jejich chováni. Zkušenosti z bussines Intelligence v bankovnictví a pojišťovnictví v něm probudili vášeň pro data mining a tvorbu behaviorálních modelů. Filip se proto snaží identifikovat nové trendy CRM a přenést je do bussines praxe. Na sílu data mining poukazuje sérií lechtivých blogů na portále Ekonomického týdeníku TREND [http://blog.etrend.sk/filip-vitek/]. Je absolventem Strategického a finančního managementu na Fakultě Managementu, Univerzity Komenského v Bratislavě. Závěrečnou práci věnoval neuronovým sítím a jejich použití v manažerském rozhodování.