Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Kam se ubírá reklama a marketing v roce 2014? Jakou roli v této show hrají tradiční média? Je termín "digitální marketing" již opravdu pohřbený? Na tyto a více otázek si společně odpovíme v přehledu trendů digitálního marketingu.
Managing partner
Jiří Langer během své kariéry prošel různými technologickými i manažerskými pozicemi v reklamních agenturách. V posledních letech vedl digitální divize agentur Euro RSCG (nyní Havas Worldwide Prague), WMC/Grey nebo Actum. Pracoval s klienty ze všech sektorů jako jsou O2, Heineken, Microsoft, Finlandia Vodka, Allianz nebo P&G. Má zkušenosti s lokálními i globálními kampaněmi. Nyní působí v agentuře Moneyball, která se zabývá výkonnostním marketingem. Rád jezdí na snowboardu a miluje cestování kamkoliv.
Je konverze do e - shopu opravdu tou nejlepší formou využití webového trafficu? Jaký je rozdíl v konverzích z webu mezi hot a cold leadem? Jak ovlivňuje prodej v e - shopu asistence operátora na chatu? Tato prezentace seznámí diváky s výsledky online aktivit doplněnými offline podporou na webu O2.cz.
Online Director O2 Czech Rep
V dnešní době už má kartičku v peněžence snad každý z nás. Trošku se však podivují nad tím, proč ji tam má, jestli ji používá a proč, a to zejména, proč ji daný obchodník vůbec vydal. Co tím sleduje? Chce poskytnout slevu a nebo hledá dlouhodobou loajalitu? Klíčem ke všemu jsou data. Pokud je tento program na datech postavený - je nakročeno k úspěchu. Data ale musí být ze všech kanálů - jak online tak offline. Musí se tedy zkombinovat dohromady. Cílem je CRM 2.0, zejména to R v té zkratce. Ano Relationship - ten se ve většině vztahů buduje obousměrnou komunikací - dialogem.
Managing Partner
Integrated Retail Marketing Solutions
Michal Štádler má rozsáhlé zkušenosti v oblasti retailu. Dvanáct let působil na různých pozicích ve společnosti Tesco Stores ČR, až se minulý rok rozhodl osamostatnit a otevřít se novým příležitostem. Vystudoval ČVUT, obor ekonomika a řízení. V Tescu začal jako commercial trainee manager ihned po skončení VŠ. V Tesco zastával pozice v nákupu a marketingu. Od roku 2012 působí jako jednatel společnosti I.R.M.S. Je zapáleným bojovníkem za používání dat a budování opravdové loajality zákazníků.
Sociální média dala oboru PR zcela nové možnosti. Jak je naplno využít, co po svých PRistech chtít, jakou roli mají v komunikačním mixu sociální média hrát a jak digitální PR efektivně využít v kampani? Chtějte po PR víc než jen tiskové zprávy!
Partner
Absolvent sociologie, novinář a posléze PRista. Osciluje mezi public relations v PR.Konektoru, obsahovým marketingem v Konektor Social a influencer marketingem v The Hive. Nejvíc ho ale baví všechny disciplíny propojovat. Za integrované kampaně obdržely týmy pod jeho vedením řadu českých i zahraničních ocenění.
Instantní texty zaplní prázdné místo, ale chutnají málokomu. Zařiďte, aby copywriting ladil s vámi, zákazníky, časem i prostorem. Na příkladech uvidíte, proč styleguide a obsahová strategie nepatří do šuplíku.
Head of UX & Content
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.
Proč by mobil neměl mít místo v mediálním mixu? Jak moc můžeme ignorovat uživatele na mobilu a jakou má hodnotu pro byznys? Dá se vůbec měřit jeho chování? Jak přitáhnout pozornost zákazníka na mobilu?
Industry Sales Manager
Daniel Nohel je ve společnosti Google zodpovědný za nová produktová a mediální řešení pro země Česká republika, Slovensko a Rusko. Od roku 2008 vedl obchodní aktivity Googlu v ČR. Své zkušenosti získal s realizacemi reklamních kampaní v rámci nových médií na pozici Interaction Manager v mediální agentuře Mindshare, kde působil od roku 2003. V letech 2001 až 2003 působil na pozici Project Managera v mediálním zastupitelství M.I.A. Od roku 2002 do roku 2008 byl členem Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu, které také v roce 2006 předsedal. Daniel Nohel vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity v Opavě.
Unikátní projekt bezkola.cz upozorňuje na krádeže kol - pomocí skryté kamery jsme v krajských městech sledovali za jak dlouho někdo kolo ukradne, a poté využili v online a PR kampani.
Senior manažer
Generali Česká pojišťovna
Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.
Jak se stavěl program O2 Extra výhody a co stojí za jeho úspěchem.
Senior marketing specialist
Václav Krátký je v O2 zodpovědný za věrnostní aktivity na rezidentní zákazníky. Zřejmě nejviditelnějším projektem poslední doby je program O2 Extra výhody, za kterým stojí od první myšlenky do současnosti. Před příchodem do O2 v roce 2010 pracoval na několika pozicích v analytickém a obchodním týmu OgilvyOne.
Jak funguje nově spuštěná platforma Czech Publisher Exchange? Co přinesla českému RTB? A jaká je její budoucnost?
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Přednáška si klade za cíl demonstrovat přínosy různých (re)targetovacích taktik s využitím RTB a možná i odpovědět na nevyřčenou otázku "Vyplatí se vždycky retargeting?".
CTO
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.
Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.
Nejčastěji ho potkáte na kole.
Creative Director
Pracuje jako kreativní ředitel v agentuře Wunderman. V reklamních komunikacích působí přes deset let. Po období činnosti v ATL agenturách se ponořil do BTL aby zjistil rozdíl mezi ATL reklamou a BTL reklamou. Zjistil, že je pouze rozdíl mezi dobrou a blbou reklamou. Nehraje si na to, že ví všechno o online, ale snaží se to nějak propojit aby to fungovalo a nenudilo. Týmy pod jeho vedením získaly řadu kreativních cen. Přál by si aby reklama byla kultivovaná a aby kromě pouhého prodeje služby nebo produktu také lidi bavila.
Chcete se dozvědět, co jsme pokazili při tvorbě nejúspěšnější facebookové aplikace za rok 2012 a neopakovat to znovu?
Co-founder
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
Byli byste překvapení, co všechno o svých datech ještě nevíte. Například, že číslo bankovního účtu klienta anebo jeho faxové číslo v sobě ukrývají návod jak předat danému klientovi víc. Nevěříte?! Přijďte se naučit jak interní data oživit webem a vytlačit z nich vyšší obchodní výsledky.
Head of Customer Value Management
Filip Vítek působí 11 let v oblasti strategie, analýzy klientských dat, řízení inovací a budování CRM. V současné době vede Odbor Customer Value Management v Sberbank Slovensko, kde zodpovídá za řízení X-sell, Up-sell, retenčních kampaní, segmentaci klientů a modelování jejich chováni. Zkušenosti z bussines Intelligence v bankovnictví a pojišťovnictví v něm probudili vášeň pro data mining a tvorbu behaviorálních modelů. Filip se proto snaží identifikovat nové trendy CRM a přenést je do bussines praxe. Na sílu data mining poukazuje sérií lechtivých blogů na portále Ekonomického týdeníku TREND [http://blog.etrend.sk/filip-vitek/]. Je absolventem Strategického a finančního managementu na Fakultě Managementu, Univerzity Komenského v Bratislavě. Závěrečnou práci věnoval neuronovým sítím a jejich použití v manažerském rozhodování.
Chtějí si klienti v Česku sjednávat své finanční produkty on-line, nebo jdou raději na pobočku? Jaký podíl uživatelů na webu hledá informace, ale nákup dokončuje offline?
Web guru
Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.
Co prozradí historie webového prohlížeče o souběžném sledování více obrazovek a jaký vliv mají jednotlivé mediální kanály na návštěvu stránek produktů? Odpoví nám výsledky výzkumu na online populaci a experimenty v našem webovém prohlížeči SMARAGD.
Zástupce ředitele
Jan Lajka vystudoval statistiku na MFF UK. Již během studia nastoupil do výzkumné agentury STEM/MARK, kde pracoval na pozici analytika, později manažera výzkumných projektů. Několik let vedl oddělení výzkumů pro farmacii a zdravotnictví, dále oddělení online výzkumů a v současné době působí ve firmě jako Innovation Manager. Ačkoliv tíhne ke kvantitativnímu zpracování dat, ve své výzkumné praxi využívá i poznatky psychologie a behaviorální ekonomie.
Jak s daty pracovat a správně je interpretovat? Na konkrétních příkladech bych rád ukázal, jak a kde data sbírat a dále s nimi pracovat. Co vše se dá analyzovat a jaký to má dopad na Vaše podnikání.
Operations & Sales
Pavel se svým kolegou Milanem Veverkou založili v roce 1996 společnost CFC, s.r.o., která se zasloužila o šíření výukových encyklopedií na CD v dobách, kdy internet byl ještě v plenkách. Po úspěšném prodeji společnosti v roce 2011 založili firmu TDR, s.r.o., která se zabývá prodejem strojů na opravu DVD nosičů ve střední a východní Evropě. Od roku 2010 působil v pozici finančního ředitele u lokálního ISP operátora. Od konce roku 2011 zastává pozici jednatele ve společnosti Keboola, s.r.o., která pomáhá firmám zpracovávat data a implementuje platformu GoodData. Díky svému ekonomickému vzdělání měl vždy na starost obchod a finance. Ve svém nynějším působišti je fascinován dříve netušenými možnostmi analýzy dat a tím, jak může tato služba pomoct v marketingu a obchodě. Rád leze po horách, je fanatický cyklista a pravidelně chodí do Prčic :).
Správně formulovaná otázka je často důležitější než odpověď. Ptejme se častěji proč to děláme, pro koho to děláme, na koho to má působit spíše než jak to děláme a jakou technologii používáme.
Konzultant
Ivan Pilný působil ve výkonných pozicích významných ICT společností. V letech 1992 - 1998 byl generálním ředitelem Microsoftu ČR, poté působil jako prezident Sdružení pro informační společnost. Od roku 2001 zastával pozici předsedy představenstva Českého Telecomu a v roce 2002 se stal generálním ředitelem alternativního operátora - společnosti eTel. Nyní působí jako konzultant. Současně je prezidentem TUESDAY Business Network.