V Google Analytics měříte počet dokončených objednávek, možná i výši objednávky. Co se však s takovou objednávkou děje? Nestornuje se? Nakoupí ten zákazník ještě jednou? Využívejte pokročilé metody, které vás dovedou k frekvenci nákupů a celoživotní hodnotě zákazníka.
Analytical Consultant
Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.
Ukážu vám, jak ve SportObchodu vyhodnocujeme vývoj firmy, marketingové akce a která KPI sledujeme. Řeknu vám, na co si musíme při vyhodnocování dávat pozor a kde máme mezery.
Marketingový ředitel
Čtvrtým rokem se ve SportObchod.cz starám o online marketing, který je i mým koníčkem. Připravuji a vyhodnocuji marketingové akce, s externími agenturami řeším propagaci a web.
Jak se za posledních deset let změnil počet e-shopů, jaké kategorie zboží šlapou na paty elektronice a kolik letos Češi utratí v e-shopech? Na to vše vám odpoví šéf Allegra, který při své prezentaci čerpá z exkluzivních dat obchodního portálu Aukro a nákupního rádce Heureka.
COO
Jan Jírovec se v prostředí internetu a softwaru pohybuje více než dvanáct let. V minulosti působil v segmentu finančního softwaru ve východní Evropě a severovýchodní Asii jako Business development Manager. Později rozvíjel platební bránu PayU na českém a slovenském trhu. Do skupiny Rockaway přišel z pozice šéfa Allegro Group CZ. V Rockaway se Jan stará o naplňování dlouhodobé vize a řízení strategických aktivit, současně se ujal vedení projektu E-commerce Holding.
Kdy je investice do mobilní aplikace tou správnou volbou prozradíme na případové studii cestovní kanceláře Blue Style. Představíme, jakým způsobem v rámci mobilní aplikace vhodně sladit přidanou hodnotu uživatelům s naplněním potřeb klientů a motivace k nákupu dalších služeb. Těšit se můžete na konkrétní čísla o výkonu aplikace i vyhodnocení návratnosti investice přímo z pohledu majitele společnosti.
CEO
Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys. Ve volném čase se věnuje zemědělství a podílí se na krajinotvorbě, což pro něj představuje poslání i odpočinek od digitálního světa.
Alza.cz disponuje svými nativními aplikacemi pro platformy Android a iOS + mobilním webem na m.alza.cz. Jak v Alza.cz vůbec vývoj probíhá? Jak se posunuly aplikace od začátku vývoje? Jaké jsou trendy ve vývoji a trocha čísel z našich statistik :-)
Ředitel webového vývoje
Vladimír Dědek je vedoucí webového a mobilního vývoje ve společnosti Alza.cz a.s., kde pracuje přes 3 roky. Ze své pozice určuje jak strategii webu, tak i směr vývoje mobilních platforem a mobilního webu. Kromě koordinace projektů se věnuje také UX návrhům a analýze dat (Google Analytics apod.)
Lidé už dávno nepoužívají internet jenom na počítači a přístup k internetu nám umožňují i auta a lednice. Co to znamená pro velkou mediální firmu? Co to znamená pro zadavatele reklamy? Komu se komplikuje život a kdo na těchto změnách může vydělat?
Manažer Smobil
David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.
Jak pomocí nešťastné "mobilizace" elegantně zabít web? Jak naopak vytěžit maximum z nemalého potenciálu mobilního světa? A proč je lepší někdy nedělat vůbec nic? -- Příkladů všech scénářů se mi během hodnocení webů v soutěži WebTop100 vyjevilo více než dost. Přijďte se na ně podívat a zjistěte kam nasměrovat uvažování o expandujícím mobilním světě, tak aby vašemu webu skutečně pomohlo.
Konzultant rychlosti webu
Konzultant k rychlosti webu a tvůrce obsahu nejen pro frontendové vývojáře (https://www.vzhurudolu.cz/) . Vede spolek Frontendisti.cz.