Atribuční modelování trpí jedním klíčovým neduhem – různé modely, potažmo různé nástroje, přináší zcela odlišné pohledy na to, které marketingové aktivity mají zásluhy na vašich obchodech. Proto si přijďte poslechnout několik postřehů o tom, kdy má význam se atribučním modelováním zabývat a podle jakých kritérií zvolit takový model, který je smysluplný pro váš business.
CEO
Pavel vede v současné době rozvoj a fungování týmu datových analytiků a konzultantů v online marketingové agentuře Optimics. Za posledních šest let zde pracoval na desítkách projektů z oblasti pokročilé webové a zákaznické analytiky a vyhodnocování marketingových i business aktivit s využitím komplexních datových modelů a metod strojového učení. Ve volných chvílích se věnuje neurokoučinku.
Redesign je zásadní okamžik v životě každého webu, který může hodně přinést, ale dá se při něm také ledacos pokazit. Jan Tichý ve své přednášce upozorní na celou řadu přešlapů, kterých se provozovatelé webů při redesignu často dopouštějí. Opakovaně, zas a znovu.
Partner & CPO Taste
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Případová studie, jak rostl projekt TisknuLevne.cz. Ukážeme postupný vývoj našich marketingových aktivit a strategií tvorby webu s ohledem na dostupné technologie, velikosti rozpočtů, a v neposlední řadě s ohledem na vlastní znalosti a zkušenosti.
Ředitel
Martin Pěnička je zakladatelem eshopu TisknuLevne.cz, specializovaného na prodej spotřebního materiálu do tiskáren a kopírek. Jako ředitel společnosti má na starosti strategické směrování firmy a soustředí se na marketingovou propagaci. Vystudoval fakultu dopravní ČVUT v Praze, kde dodnes přednáší na katedře aplikované matematiky softwarové inženýrství. 3 roky působil na Dánské technické univerzitě v Kodani jako vědecký pracovník v oblasti formálních metod tvorby softwaru pro železnici.
Naprostá většina e-shopů a společností posílá stejnou nabídku na všechny zákazníky. Co se stane, když začnete segmentovat, personalizovat nebo nastavíte automatizovaný emailový program? Co nejvíce funguje a jak opravdu využít maxima informací, které zákazník o sobě dává? Inteligentní emailing je o posílání správných sdělení správným zákazníků ve správný čas se správnou motivací a nabídkou. V této prezentaci ukážeme pět praktických příkladů, které jsou základem inteligentního emailingu a kterými velmi rychle zvýšíte obrat z emailové komunikace.
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Jaké mohou být dopady optimalizace PPC kampaní a SEO? Na několika příkladech si ukážeme základní kroky vedoucí k výkonu, ale i slepé uličky, kterým byste se měli vyhnout.
Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.
A/B testování je základním způsobem zlepšení konverzního poměru webu. Během 5 minut vám ukážu, jak jednoduchý A/B test nad webem vytvořit a spustit.
Chief Product & Customer Officer
V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.
Uživatelské testování je zdaleka nejúčinnější zbraní, kterou máme při prosazování UX ve firmě. Není ale všemocné a lidé od něj často očekávají více, než může dát. Ukážu vám, kdy a jak testování použít a na co si dát pozor.
UX designer
"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.
Diskutujte s vystupujícími jak nejlépe optimalizovat konverze na Vašem webu a dalších digitálních řešeních.
UX designer
"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.
Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.
Founder & CEO
Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Chief Product & Customer Officer
V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.