V dnešní době už má kartičku v peněžence snad každý z nás. Trošku se však podivují nad tím, proč ji tam má, jestli ji používá a proč, a to zejména, proč ji daný obchodník vůbec vydal. Co tím sleduje? Chce poskytnout slevu a nebo hledá dlouhodobou loajalitu? Klíčem ke všemu jsou data. Pokud je tento program na datech postavený - je nakročeno k úspěchu. Data ale musí být ze všech kanálů - jak online tak offline. Musí se tedy zkombinovat dohromady. Cílem je CRM 2.0, zejména to R v té zkratce. Ano Relationship - ten se ve většině vztahů buduje obousměrnou komunikací - dialogem.
Michal Štádler má rozsáhlé zkušenosti v oblasti retailu. Dvanáct let působil na různých pozicích ve společnosti Tesco Stores ČR, až se minulý rok rozhodl osamostatnit a otevřít se novým příležitostem. Vystudoval ČVUT, obor ekonomika a řízení. V Tescu začal jako commercial trainee manager ihned po skončení VŠ. V Tesco zastával pozice v nákupu a marketingu. Od roku 2012 působí jako jednatel společnosti I.R.M.S. Je zapáleným bojovníkem za používání dat a budování opravdové loajality zákazníků.