Diskutujte s vystupujícími jak nejlépe optimalizovat konverze na Vašem webu a dalších digitálních řešeních.
Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.
"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.
Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.