Byli byste překvapení, co všechno o svých datech ještě nevíte. Například, že číslo bankovního účtu klienta anebo jeho faxové číslo v sobě ukrývají návod jak předat danému klientovi víc. Nevěříte?! Přijďte se naučit jak interní data oživit webem a vytlačit z nich vyšší obchodní výsledky.
Filip Vítek působí 11 let v oblasti strategie, analýzy klientských dat, řízení inovací a budování CRM. V současné době vede Odbor Customer Value Management v Sberbank Slovensko, kde zodpovídá za řízení X-sell, Up-sell, retenčních kampaní, segmentaci klientů a modelování jejich chováni. Zkušenosti z bussines Intelligence v bankovnictví a pojišťovnictví v něm probudili vášeň pro data mining a tvorbu behaviorálních modelů. Filip se proto snaží identifikovat nové trendy CRM a přenést je do bussines praxe. Na sílu data mining poukazuje sérií lechtivých blogů na portále Ekonomického týdeníku TREND [http://blog.etrend.sk/filip-vitek/]. Je absolventem Strategického a finančního managementu na Fakultě Managementu, Univerzity Komenského v Bratislavě. Závěrečnou práci věnoval neuronovým sítím a jejich použití v manažerském rozhodování.