Naprostá většina e-shopů a společností posílá stejnou nabídku na všechny zákazníky. Co se stane, když začnete segmentovat, personalizovat nebo nastavíte automatizovaný emailový program? Co nejvíce funguje a jak opravdu využít maxima informací, které zákazník o sobě dává? Inteligentní emailing je o posílání správných sdělení správným zákazníků ve správný čas se správnou motivací a nabídkou. V této prezentaci ukážeme pět praktických příkladů, které jsou základem inteligentního emailingu a kterými velmi rychle zvýšíte obrat z emailové komunikace.
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.