INTERNET CZ, a. s. neboli FORPSI aktuálně obsluhuje více než 130 tisíc zákazníků na českém trhu. Je největším registrátorem .CZ a .EU domén a jedním z nejvýznamnějších lokálních poskytovatelů internetových služeb. Mezi nejoblíbenější služby patří klasický webhosting a nástroje pro jednoduchou tvorbu webu F-Page a WP Ready. Pro náročnější weby poskytuje FORPSI také serverová řešení obsluhovaná z vlastního českého datacentra.
Vyhledávání, které budete milovat vy i vaši zákazníci! Snadno nasaditelné nad vaším webem nebo eshopem. Rychlé a relevantní pro uživatele, taktické pro vás. Tenhle nástroj je opravdu hodně „ready“.
Acomware je česká konzultační společnost, která se zaměřuje na e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá svým klientům k dosažení vyšších obratů a zisků, zvýšení známosti značky, expanzi do zahraničí nebo k vytvoření digitálních, komunikačních a kreativních řešení. Služby společnosti využívají přední e-shopy, obchodní řetězce i výrobní firmy. V současné době pracuje v Acomware 75 lidí. Firma každoročně pořádá významné oborové konference Performance 2020, Emailing 2020 a seriál diskuzí s e-commerce lídry Eshopista.
Společnost eMerite, s.r.o., se zaměřuje na monitoring sociálních médií: multijazyčný, stoprocentně filtrovaný, s podrobným vyhodnocováním obsahu internetových diskusí (Social Listening). Odhalujeme zdroje mediálních útoků, identifikujeme Opinion Leaders - potenciální Brand Advocates. Poskytujeme rovněž monitoring a analýzy uživatelského chování návštěvníků webových stránek pomocí specializovaných softwarových nástrojů.
Gemius je obchodně poradenská společnost poskytující data, řešení a doporučení v oblasti správy online reklamních kampaní, monitoringu a analýzy webových stránek či profilů internetových uživatelů. Informace poskytnuté společností jsou základem pro každodenní marketingové a e-commerce aktivity téměř 2 000 firem z odvětví financí, telekomunikací, IT, obchodu, FMCG, automobilového průmyslu, farmaceutiky, předních reklamních agentur a reklamních sítí, mediálních domů, vydavatelů a zadavatelů reklamy z celého světa. Působíme na 30 trzích v Evropě, na Blízkém východě a v Africe. Prostřednictvím lokálních poboček ve více než 12 státech spolupracujeme s profesními organizacemi věnujícími se globálnímu a lokálnímu rozvoji internetového trhu.
Naše studie provádíme na základě vlastní metodiky a technologické infrastruktury za přísného dodržování ICC/ESOMAR norem. Společnost zaměstnává kolem 300 odborníků včetně IT specialistů, matematiků, sociologů a psychologů. Měsíčně analyzujeme 300 miliard událostí vyskytujících se ve virtuálním světě, tj. zobrazení stránek a kliknutí, která byla uskutečněna internetovými uživateli. Společnost byla založena v roce 1999. Více informací naleznete na www.cz.gemius.com a www.gemiusinfo.cz.
Sociomantic Labs, a dunnhumby company, drives incremental sales at scale for e-commerce marketers with programmatic display advertising solutions for online, mobile and social. Sociomantic’s proprietary Streaming CRM™ technology enables marketers in more than 60 countries worldwide to harness the value of CRM and other first-party data assets to deliver individually personalized dynamic ads for retargeting, prospecting and loyalty campaigns – helping marketers turn real-time data into real-time ROI. Profitable since its founding in Berlin in 2009, Sociomantic has grown organically to more than 250 employees in 19 offices today.
ChargeBox byl vyvinut ve Velké Británii s cílem umožnit komfortní nabíjení elektronických zařízení – telefonů, iPodů či herních konzolí. Přístroj je výjimečný nejen v úrovni zabezpečení uzamykatelných bezpečnostních skříněk s různými typy konektorů, ale i snadnou a rychlou obsluhou.
Hlavní důvod, proč si zákazníci naše zařízení oblíbili, je skutečnost, že si mohou po dobu nabíjení svého zařízení v klidu vychutnat kávu, vyřídit obchodní schůzku či obstarat nákupy. ChargeBox tak šetří každému uživateli jeho drahocenný čas, což zvláště v dnešní uspěchané době každý uživatel telefonu rád ocení.
ChargeBox je významným prostředkem pro obchodníky a organizace, kteří chtějí poskytnout svým klientům nadstandardní servis a služby. Jsme hrdí na to, že svoji značku s naším zařízením spojili společnosti jako Vodafon nebo HSBC a že naše zařízení využívali například návštěvníci tenisového turnaje ve Wimbledonu nebo návštěvníci mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.
STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.
Xtreme hostess service s.r.o. je vedoucí společností zajišťující služby profesionálních hostesek a hostesů na veškeré kulturní, obchodní, společenské a vzdělávací akce. Atraktivní vzhled našich hostesek, jejich jazyková vybavenost a organizační dovednosti v kombinaci s celou řadou našich doprovodných služeb z nás dělají ideálního partnera pro každou společnost, jež pořádá reprezentativní akci jakéhokoliv zaměření. Široká databáze hostesek a hostesů čítající přes 3 000 osob nám umožňuje nabízet hostesky nejen v Praze, ale také v Brně, Ostravě a dalších koutech České nebo Slovenské republiky. Více o nás na www.hostesky.cz.
Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
E15.cz – vyvážené a přehledné zprávy na internetu. Kvalitní domácí, zahraniční a ekonomické zpravodajství je nově rozšířeno o informace z oblasti médií, marketingu a osobních financí. Oddychová část se věnuje digitální a audio-video technice.
Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.
Živě.cz je nejčtenější a nejstarší internetový magazín o informačních technologiích na českém internetu. Svým čtenářům přináší aktuální informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.
Předává praktické rady, vykládá složité zákony, upozorňuje na časté chyby a naviguje k zisku i potřebnému optimismu. Podnikatel.cz denně servíruje rozhodující informace pro úspěšný byznys ve všech jeho fázích na různorodých trzích. Podnikavý tým šéfredaktora Michaela Hovorky vytváří užitečné místo pro živnostníky a firmy, které chtějí nastartovat a rozvíjet své podnikání.
Předává praktické rady, vykládá složité zákony, upozorňuje na časté chyby a naviguje k zisku i potřebnému optimismu. Podnikatel.cz denně servíruje rozhodující informace pro úspěšný byznys ve všech jeho fázích na různorodých trzích. Podnikavý tým šéfredaktora Michaela Hovorky vytváří užitečné místo pro živnostníky a firmy, které chtějí nastartovat a rozvíjet své podnikání.
Dobrý web vzdělává Česko v digitálním marketingu od roku 2004. Za tu dobu prošlo veřejnými kurzy přes 10.000 lidí a realizovány byly desítky kurzů šitých na míru podnikům s různými stupni digitální vyspělosti. Od roku 2021 je možné vzdělávat se ONLINE IHNED v rámci natočených kurzů. Dobrý web pořádá také akademii digitálního marketingu DigiAka, čtyřměsíční kurz, během něhož se účastníci seznámí se všemi klíčovými oblastmi digitálního marketingu. Na kurzech školí výhradně lektoři s každodenní praktickou zkušeností z oboru a s vedením školení.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.