Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Co kdyby existovala možnost, jak v reálném čase využít vaše data z CRM a s jejich pomocí zvýšit příjmy, získat nové zákazníky a budovat důvěru u těch stávajících?
Dnešním prozákaznicky zaměřeným marketérům přináší programatický nákup mnohem víc než automatizace. Pomáhá, aby digitální displayové strategie nebyly pouze bezhlavým retargetingem. Síla daty-řízené displayové reklamy je ve využití skutečně individualizovaného marketingu s cílením na zákazníka kdekoliv a na jakémkoliv zařízení s vysoce personalizovanou displayovou reklamou. Žádný jiný online nástroj nenabízí marketérům možnost personalizovat dílčí části marketingového plánu – od produktu a sdělení, přes cenu a propagaci, po umístění a načasování – tedy každý krok během nákupního procesu. Seznámíte se s konkrétními případy programatické personalizace napříč všemi vertikálami a trhy.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočení.
Rychlý rozvoj technologií změnil způsob, jakým zákazníci vnímají obsah. Přesto se mnoho společností přizpůsobuje změnám velmi pomalu nebo se jim to dokonce nedaří vůbec. Přijďte zjistit, kde jsou mezery a jak práci s obsahem zlepšit. Nanaviguji Vás, jak dohnat nejnovější trendy v oblasti e-mailového marketingu.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočení.
VP Global Business Development
Krzysztof se zabývá e-mailovým marketingem již od roku 2003. Nejdříve e-maily programoval, a následně působil jako konzultant. V současnosti je aktivním členem mezinárodních organizací jako MAAWG, ESPC, EEC, Signal Spam a Internet Society of China, které se zabývají e-mailovým marketingem. Strategicky dohlíží na vztahy ISP a největších zákazníků v USA, Evropě, Asii a Rusku. Mimo jiné také přispívá svými odbornými články do několika online titulů o e-mailovém marketingu, včetně deliverability.com.
Všichni potřebujeme to samé - peníze a lidi, tak proč by nám je měl CEO dát.
Head of E.ON Czech Digitizing transformation project
E.ON Česká republika, s.r.o.
Co mám rád? Svoji rodinu a zajímavé výzvy. Co nemá rád? Hloupost, omezenost a předsudky. Co mě baví? Chytří a inspirativní lidé. Co rád dělám? Učím se a rozvíjím to, čím mě inspirují ostatní ;-) S čím mám trable? S respektováním autorit a gramatikou. Vše o čem hovořím demonstruje můj pestrý profil na linked in ;-)
Analytické nástroje, které na svém webu běžně používáte, ve skutečnosti vůbec nesledují uživatele, ale prohlížeče. Když si někdo koupí nový počítač nebo promaže cookies nebo používá ještě tablet či mobil, tváří se vždy jako další a úplně nový návštěvník, o kterém vůbec nic nevíme a kterého neumíme spojit s jeho předchozími návštěvami. Co kdybychom ale uměli sledovat uživatele? Napříč všemi jejich zařízeními, napříč všemi svými weby, ale pak dál i na prodejně nebo telefonní lince? Těch nových možností a příležitostí! A co teprve pokud by to šlo spojit dohromady i ve vašem webu a jeho Google Analytics, CRM, remarketingu či mailingu?
Partner & CPO Taste
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Žiadne teoretické reči. Praktická prezentácia od človeka, ktorý zmenil nákupný flow vo firme, ktorej produkty používa viac než 220 milionóv ľudí po celom svete. Nazrite do zákulisia vývoja checkout procesu vo firme AVAST Software, zistite prečo sa viac vyplatí sústrediť na zásadné zmeny, než na tie čiastočné.
E-commerce Manager
Vladimír pracuje v AVASTu již 4 a půl roku, nyní na pozici E-commerce manager pro klíčové projekty, které podstatně zvyšují tržby. Baví ho cestování do asijských krajin, chození po horách, a prodávání antivirového software přes web. Jeden z nejšťastnějších dní zažil tento rok v září při výstupu k jezeru Tilicho v Himalájích.
Tlak na úsporu nákladů vede často přirozeně k závěru "budeme toho dělat více přes Online". To je však hodně zjednodušená úvaha. Co transformace k e-businessu reálně znamená a jak se musí změnit tradiční přístupy?
Prezentace shrne praktické zkušenosti CPExu s cílením na publika, která tvoříme klientům na míru s pomocí DMP Adobe Audience Manager. Posluchači se dozví:
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Doba nákupu reklamního prostoru založeného na afinitě média k cílové skupině se zdá být definitivně pryč. Dnešní online reklama nabízí mnoho možností výběru cílení - od behaviorálního cílení, přes cílení na zájmy nebo sociodemo profil až po různé druhy retargetingu, ideálně ještě spojené s "look-alike" cílením. Jak správně zapojit tento "audience buying" do své strategie a vyhnout se přitom typickým chybám, které kolem sebe vídáme?
Retail Industry Manager
František působí již třetím rokem v české pobočce společnosti Google, kde má na starost především klienty z řad retailu a automobilek. Pro ně se snaží nejen hledat nejlepší online reklamní řešení založená na platformě Google AdWords, ale pomáhat jim s digitální strategií celkově. Dříve působil téměř šest let v přední české výkonnostní agentuře H1.cz, kde měl možnost poznat i ta nejtemnější zákoutí online marketingu. Vystudoval fyziku na Matematicko-fyzikální fakultě UK a ve volném čase rád tráví čas s rodinou a v přírodě.
Výzkum v oblasti lidského rozhodování a chování zažívá boom. Pro náš obor je to dobrá zpráva. Konečným cílem marketingových aktivit je totiž často právě změna (nákupního) chování lidí. Lepší porozumění toho, jak se lidé rozhodují, nám totiž může pomoci efektivněji měnit chování zákazníků. Globální expertní tým #ogilvychange se zabývá právě aplikací poznatků z behaviorální vědy do marketingu a komunikace a v rámci prezentace představí nejnovější poznatky, případové studie i praktické tipy, jak i malé změny dokáží měnit lidské rozhodování a chování.
Senior Strategic Planner
V oblasti komerční komunikace se pohybuje 10 let na různých pozicích na straně klientské i agenturní. Zkušenosti sbíral i ve Švédsku a v USA. Od roku 2011 působí jako Senior Strategic Planner ve skupině Ogilvy. Zodpovídá za tvorbu komunikačních a brand strategií a strategický leadership klíčových klientů, mimo jiné Air Bank, Home Credit, IBM, O2 nebo Gambrinus. V posledním roce se v rámci nového globálního expertního týmu #ogilvychange intenzivně věnuje aplikaci poznatků z behaviorální vědy do marketingu a komunikace.
Proč jsou příběhy a jejich vyprávění důležité a jak to značky můžou využít v komunikaci se zákazníkem.
Digital marketing team leader
15 let v marketingové komunikaci. Geek. Content marketing.
Jak postupovat při tvorbě selfcare portálu a jak při tvorbě zohlednit cestu uživatele od mobilu na pobočku.
Digital Strategy Director
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Jak efektivně vytěžovat veškerý traffic na webu. Má web sloužit jen k přímému obsloužení zákazníka, nebo také jako nástroj k získávání a obohacování leadů v rámci multikanálové distribuce?
Senior manažer
Generali Česká pojišťovna
Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.
Přehled cz trhu retailu i e-shopu, jak se liší multi a omnichannel, jaká bude budoucnost maloobchodního prodeje v následujících 3 letech, inspirace ze zahraničí, tipy a success stories zajímavých cz hráčů (případně i jak se spouští online u velkého retailera), pohled na malé, střední i velké hráče a jejich budoucnost - kdy uspějí?
CEO
Ondřej je zkušeným konzultantem v oblasti strategického plánování. Ve společnosti ACOMWARE vede tým odborných konzultantů, kteří se zabývají business poradenstvím pro e-commerce. Ondra, který před lety začínal jako elév online marketingu v e-shopu, je dnes komplexním specialistou s osobní zkušeností s chodem e-shopových řešení. V současnosti řídí konzultace o plánech, cílech a koncepcích největších českých internetových obchodů napříč různými komoditami. V současné chvíli také externě přednáší na Vysoké škole ekonomické.