Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jak udělat výběrové řízení, aby jste získali skutečně ty nejlepší služby a současně neodradily agentury od budoucí spolupráce? Šetřete svou energii i čas oslovených agentur.
Executive Director
Pavla Dúbravská je od letošního dubna výkonnou ředitelkou komunikační agentury Nydrle, jejíž exekutivní řízení převzala po zakladateli Michalu Nýdrle. Pavla má bohaté zkušenosti s nástrahami klientského servisu v několika českých agenturách. Postupně působila ve Fabrice a Young&Rubicam, odkud odcházela jako account director s praxí v její barcelonské pobočce. Přes agenturu Praha Digital se pak dostala do Nydrle, kde dnes využívá svých zkušeností z nadlinky i digitálu pro řízení skutečně integrované agentury. Vedle práce v agentuře a výchovy své roční dcery stíhá také přednášet na VŠE, kde získala doktorát oblasti komerční komunikace.
Co-founder
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
V září 2014 jsem designérům a agenturám na Webexpu říkal (https://slideslive.com/38891977/tendr-je-nemoc-pryc-s-ni), co si myslím o tendrech a jak k nim nyní přistupujeme v 2FRESH. Byl jsem kritický. A v komunitě designérů, studií a agentur to rozvířilo diskuze. Jedni mi dávali za pravdu, druzí mi vyčítali, že jsem pokrytec. Začal jsem se setkávat s lidmi a povídat si o bolestech a tužbách ve spolupráci mezi klientem a agenturou. Přišel jsem na to, že tendr jako takový za nic nemůže. Přišel jsem na to, že s tendrem nejsou spokojené pouze agentury a že klientům tendry vlastně docela vyhovují. Klient má právo si vybrat, ale agentury dělají tu chybu, že klientům dovolí příliš. Položil jsem si otázku, jak můžeme zlepšit vztahy v našem trhu. Jak můžeme mít dobré vztahy a odvádět lepší práci? Jak můžeme tendry dělat lépe? Jak má vypadat dobrá spolupráce? S kolegy jsme připravili tool, který agenturám i klientům může pomoct lépe spolupracovat.
Lead Designer & Founder
Lukáš v roce 2001 založil 2FRESH, kde působí jako designer digitálních produktů a postupů. Pomáhá lidem rychleji a levněji procházet projekty od objevení správného problému až po úspěšné řešení. Jeho posláním je, aby lidé více naslouchali a méně mluvili, protože když mluvíme, nic nového se nedozvíme.
Nedělejte to jako my! Poučte se z chyb ostatních, ale dělejte si vlastní social kanál po svém. Co dalšího nás 2 roky budování firemního profilu naučily?
Brand Strategist
Ivo vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Po škole se rozhodl, že si ze svého poflakování se na sociálních sítích udělá živnost (měl na starost např. rozjezd twitterového kanálu TOP 09), v roce 2012 pak převzal sociální sítě v T-Mobile. Po 5 letech a několika úspěšných projektech (podílel se mj. na vybudování jednoho z nejlepších social care týmů v ČR) se v současnosti ve firmě stará o strategii komunikace značky.
O strastech a slastech firemních školení digitálního marketingu. Proč si nechat vytvořit školení na míru? Jak z něj vytěžit maximum? Udělejte ten nejtěžší krok už na školení.
Vedoucí vzdělávání
Dáša pracuje 5 let v digitální agentuře Dobrý web. Jako vedoucí vzdělávání má na starosti veškeré vzdělávací aktivity, které Dobrý web pořádá. Ať už jsou to pravidelná veřejná školení s 11letou tradicí nebo firemní školení na míru. Nechybí ani speciální projekty jako například E-commerce akademie pro studenty VŠE nebo kurz digitálního marketingu pro tělesně postižené.
V praxi se často setkáváme s dotazy, jaká slova lze v rámci PPC kampaní použít, aby nedošlo k poškození práv někoho jiného. Cílem prezentace je najít odpověď na tyto otázky a současně poukázat na to, kdo je při výběru nesprávného slova vůči poškozené straně odpovědný a jaké sankce mu hrozí.
Partner
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.
Po přednášce už budete vědět. Ukážu vám pár chyb, které možná již znáte, jen netušíte, že kvůli nim zrovna váš web opouští data vaše nebo vašich uživatelů. A že budete bezpečnost webu řešit až se něco stane a že se ještě nic nestalo? Jasně, tak hlavně přijďte.
Hacker
Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.
O průběžném rozvoji, rozšiřování a zrychlování starostlivosti v sociálních sítích O2. Stojí nejen na špičkovém týmu profesionálů, ale také na dobře zvolených a vhodně upravených nástrojích. V záplavě příspěvků pak nesmí chybět priority, měření a hodnocení výkonu.
Manažer konzultačního oddělení
Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.
Způsob, jak komunikujeme, se v posledních dekádách dramaticky změnil. Jaké jsou globální mega-trendy, které jsou před námi do roku 2030? Jak tyto trendy budou ovlivňovat strategickou digitální komunikaci firem a osob? Proč zůstává kvalitní, flexibilní a interaktivní web srdcem jakékoliv strategické komunikace? A – hlavně – jak se orientovat v záplavě nových možností digitální komunikace a směrovat svoji energii jen k aktivitám, které přináší reálné ekonomické výsledky, pocit smyslu a spokojeností a natolik potřebnou důvěru mezi firmami a jejími klíčovými komunitami?
CEO
Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.
Za rok postavili na nohy brašnářskou dílnu, propojili tradiční řemeslo a sociální sítě a vytvořili nová pracovní místa. Prodávají do celého světa a směřují odhodlaně mezi mezinárodní špičku. Mají 16000 fandů na Facebooku, dostávají tři děkovné dopisy týdně, jsou nominováni na Křišťálovou lupu. Zvou je na marketingové konference, aby řekli o tom, jaké to jít ze sklepa do světa, jaké to je jít proti všem, zda lze budovat firmu z ničeho v roce 2013 a hlavně - jak prodávat přes sociální sítě. Dozvíte se, proč za poslední rok odmítli desítky nabízečů SEO, PPC, digitálních a reklamních agentur a dělají si marketing sami.
Ředitel
Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.
Jak prodávat očí operace přes profesní síť LinkedIn? Na PPC zde zapomeňte. Díky unikátnímu systému marketingových aktivit postavených na budování sítě kontaktů a jejich oslovování se podařilo maximálně efektivně cílit na potenciální klienty a získat tak pro oční kliniku Gemini řadu skutečných zákazníků.
Head of PRIA
Honza je spoluzakladatelem interaktivní agentury PRIA System ze Zlína, kde dnes funguje jako "Head of PRIA" neboli hlava a stále také ruce agentury. Honza se dlouhodobě zaměřuje na využití selského rozumu, který promítá do efektivních kampaní klientů a snaží se posunovat možnosti společnosti dál.
Vystoupení se zaměří na možnosti a celkový pohled na kupónový marketing a odpoví na následující otázky. Jak ovlivňují slevové kupóny rozhodování spotřebitele o koupi? Jaký je potenciál slevových kupónů? Jak snižovat náklady na balení balíků a zároveň zvyšovat loajalitu zákazníků? Odnesete si také návodný postup na 5 kroků k dobře realizované kupónové kampani.
Managing Director
Henrich v roce 1995 založil společnost KOLOS, s.r.o., která se stala největší direct marketingovou společností na Slovensku a po úspěšném prodeji společnosti rakouské poště v roce 2008 zůstal působit v rámci společnosti jako CEO s hlavním cílem transformovat společnost na alternativního poštovního operátora. Od roku 2012 se věnuje novému projektu BALÍK PLUS, který umožnil propojení off-line a on-line komunikace se zákazníkem.
Jak se prosadit na Internetu, co mohou začínajícímu projektu přinést uživatelé? Jak může pomoci vítězství v soutěži jako je Junior Internet a kam může celý projekt posunout? Vše se pokusím shrnout na svém letošním úspěchu s projektem Šikovné Ruce.
PHP programátor
Čerstvý student Fakulty Informačních Technologií ČVUT který letos vyhrál soutěž Junior Internet v kategorii Junior Web(starší) s projektem pro Šikovné Ruce kde uplatňuje svoje nadšení do nových webových technologií.
Jak na Facebooku představit limitovanou Fidorku a realizovat mini-kampaň, která vám získá přes 10.000 nových fanoušků za minimální náklady. Ukážeme vám kampaň, která fungovala.
Brand Manager
Veronika působí ve společnosti Mondeléz na pozici Brand Manager od roku 2012. Mezi produkty, které má v rámci své zodpovědnosti na starosti, patří známé tradiční značky, jako jsou Miňonky, Tatranky či Horalky. Opravdovým klenotem v jejím portfoliu je však Fidorka, které je věnován také patřičný prostor a čas při inovacích, přípravě strategie či komunikace. Svou hravostí je Fidorka velmi inspirativní nejen pro Veroniku, ale i všechny okolo. Je radost pracovat na značce, se kterou se můžete ztotožnit a nadchnout pro ni ostatní.