Za rok postavili na nohy brašnářskou dílnu, propojili tradiční řemeslo a sociální sítě a vytvořili nová pracovní místa. Prodávají do celého světa a směřují odhodlaně mezi mezinárodní špičku. Mají 16000 fandů na Facebooku, dostávají tři děkovné dopisy týdně, jsou nominováni na Křišťálovou lupu. Zvou je na marketingové konference, aby řekli o tom, jaké to jít ze sklepa do světa, jaké to je jít proti všem, zda lze budovat firmu z ničeho v roce 2013 a hlavně - jak prodávat přes sociální sítě. Dozvíte se, proč za poslední rok odmítli desítky nabízečů SEO, PPC, digitálních a reklamních agentur a dělají si marketing sami.
Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.