Způsob, jak komunikujeme, se v posledních dekádách dramaticky změnil. Jaké jsou globální mega-trendy, které jsou před námi do roku 2030? Jak tyto trendy budou ovlivňovat strategickou digitální komunikaci firem a osob? Proč zůstává kvalitní, flexibilní a interaktivní web srdcem jakékoliv strategické komunikace? A – hlavně – jak se orientovat v záplavě nových možností digitální komunikace a směrovat svoji energii jen k aktivitám, které přináší reálné ekonomické výsledky, pocit smyslu a spokojeností a natolik potřebnou důvěru mezi firmami a jejími klíčovými komunitami?
Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.