Jak nezahltit zákazníka zbytečnou komunikací? Jak opravdu personalizovat a nabídnout relevantní obsah, který podporuje prodej? Ve všech kanálech. Jaké technologie jsou potřeba? Jak z toho udělat systém a mít jistotu, že přináší peníze. V korporaci. Jak to změřit? Jak zapojit všechny osoby, které k tomu ve firmě mají co říct? Jak to prodat? A jednoduše vysvětlit. A samozřejmě praktické příklady na konec.
Digitálním médiím se věnuji od roku 1998. Pracoval jsem na projektech pro velké korporátní klienty i menší lokální značky. Patří mezi ně například Ford, Nokia, Volkswagen, Audi, Zentiva, ČSOB, Allianz, Jan Becher, CK FISCHER, Homecredit, Telefonica O2, Makro/Metro a další. Dříve jsem se věnoval spíše přípravě webových prezentací, informační architektuře a internetovým aplikacím, které zefektivňují chod firmy. Aktuálně řeším hlavně strategie komunikace v digitálních médiích založené na datové znalosti zákazníků.