Výzkum v oblasti lidského rozhodování a chování zažívá boom. Pro náš obor je to dobrá zpráva. Konečným cílem marketingových aktivit je totiž často právě změna (nákupního) chování lidí. Lepší porozumění toho, jak se lidé rozhodují, nám totiž může pomoci efektivněji měnit chování zákazníků. Globální expertní tým #ogilvychange se zabývá právě aplikací poznatků z behaviorální vědy do marketingu a komunikace a v rámci prezentace představí nejnovější poznatky, případové studie i praktické tipy, jak i malé změny dokáží měnit lidské rozhodování a chování.
V oblasti komerční komunikace se pohybuje 10 let na různých pozicích na straně klientské i agenturní. Zkušenosti sbíral i ve Švédsku a v USA. Od roku 2011 působí jako Senior Strategic Planner ve skupině Ogilvy. Zodpovídá za tvorbu komunikačních a brand strategií a strategický leadership klíčových klientů, mimo jiné Air Bank, Home Credit, IBM, O2 nebo Gambrinus. V posledním roce se v rámci nového globálního expertního týmu #ogilvychange intenzivně věnuje aplikaci poznatků z behaviorální vědy do marketingu a komunikace.