Jak udělat výběrové řízení, aby jste získali skutečně ty nejlepší služby a současně neodradily agentury od budoucí spolupráce? Šetřete svou energii i čas oslovených agentur.
Pavla Dúbravská je od letošního dubna výkonnou ředitelkou komunikační agentury Nydrle, jejíž exekutivní řízení převzala po zakladateli Michalu Nýdrle. Pavla má bohaté zkušenosti s nástrahami klientského servisu v několika českých agenturách. Postupně působila ve Fabrice a Young&Rubicam, odkud odcházela jako account director s praxí v její barcelonské pobočce. Přes agenturu Praha Digital se pak dostala do Nydrle, kde dnes využívá svých zkušeností z nadlinky i digitálu pro řízení skutečně integrované agentury. Vedle práce v agentuře a výchovy své roční dcery stíhá také přednášet na VŠE, kde získala doktorát oblasti komerční komunikace.
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.