Rychlý rozvoj technologií změnil způsob, jakým zákazníci vnímají obsah. Přesto se mnoho společností přizpůsobuje změnám velmi pomalu nebo se jim to dokonce nedaří vůbec. Přijďte zjistit, kde jsou mezery a jak práci s obsahem zlepšit. Nanaviguji Vás, jak dohnat nejnovější trendy v oblasti e-mailového marketingu.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočení.
Krzysztof se zabývá e-mailovým marketingem již od roku 2003. Nejdříve e-maily programoval, a následně působil jako konzultant. V současnosti je aktivním členem mezinárodních organizací jako MAAWG, ESPC, EEC, Signal Spam a Internet Society of China, které se zabývají e-mailovým marketingem. Strategicky dohlíží na vztahy ISP a největších zákazníků v USA, Evropě, Asii a Rusku. Mimo jiné také přispívá svými odbornými články do několika online titulů o e-mailovém marketingu, včetně deliverability.com.