Co kdyby existovala možnost, jak v reálném čase využít vaše data z CRM a s jejich pomocí zvýšit příjmy, získat nové zákazníky a budovat důvěru u těch stávajících?
Dnešním prozákaznicky zaměřeným marketérům přináší programatický nákup mnohem víc než automatizace. Pomáhá, aby digitální displayové strategie nebyly pouze bezhlavým retargetingem. Síla daty-řízené displayové reklamy je ve využití skutečně individualizovaného marketingu s cílením na zákazníka kdekoliv a na jakémkoliv zařízení s vysoce personalizovanou displayovou reklamou. Žádný jiný online nástroj nenabízí marketérům možnost personalizovat dílčí části marketingového plánu – od produktu a sdělení, přes cenu a propagaci, po umístění a načasování – tedy každý krok během nákupního procesu. Seznámíte se s konkrétními případy programatické personalizace napříč všemi vertikálami a trhy.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočení.