David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.
Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.
Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.
„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.
Iva má na starosti marketing české sportovní značky LOAP. Vytváří komunikační a obsahovou strategii této značky, zabývá se propojením jejích B2B a B2C aktivit. Dlouhodobě ji baví především strategický a online marketing. Dříve působila jako marketingová specialistka ve společnosti 4home.cz. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase ráda cestuje, fotí a připravuje vlastní projekt GranulePodLupou.cz.
Petr si rád hraje a ještě radší mění pravidla hry. AppAgent, který založil po čtyřletém vedení herního Flow Studia, funguje jako in-house marketingový tým pro vývojáře, kteří nechtějí zaprodat svůj titul tradičním vydavatelům nebo rozpočet reklamním agenturám. Petr dosud vydal 13 mobilních her a aplikací, se kterými dosáhl 8 milionů stažení a získal featurování od Applu, Googlu, Microsoftu i Amazonu. Vydané hry a aplikace byly vidět na Product Huntu, AppAdvice, 148Apps či PocketGameru. Neváhejte ho pozvat na Beefeatera s tonicem a pobavit se s ním o vaší aplikaci.
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.
Petr je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions. Na portál nepohlížíme jen jako technologickou platformu – centrem pozornosti je klient, jeho očekávání a zisk. Klíčem je kombinace znalostí a zkušeností z různých světů, z business světa, IT, z oblastí digitálního marketingu, obchodních procesů či analýzy dat. Petr se této problematice věnuje 15 let.
Vede pražskou pobočku KBM Group (součást skupiny Wunderman), která se zabývá prací s daty z různých datových zdrojů a jejich přeměnou do marketingově použitelných insightů a hypotéz. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku, lyžováni nebo golf.
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.
Christoph má zkušenosti z tvůrčího i datového prostředí, které využívá jako konzultant digitálního marketingu. Ještě před nástupem do Adobe v 2013, připravoval kampaně a komunikační strategie se zaměřením na digitální kanály pro klienty jako jsou O2, BMW nebo Burger king na pozici senior Planner v BBDO/Interone. Nyní se v Adobe jako Solution Consultant specializuje na SaaS produkty zaměřené od Data Manegementu, přes Social Media Marketing, Real Time Bidding až po Search Engine Advertising. Ve světě marketingu a digitální reklamy má za cíl propojovat klíčové ukazatele výkonnosti s příběhy značek.
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.
Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již více než rok. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od loňského roku se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu. Zásadní zde byla tzv. 360° komunikační kampaň a vydání mobilní aplikace DreamAlarm.
K marketingu se dostal v devatenácti letech při studiu Gymnázia Karla Čapka v Dobříši, kdy se na částečný úvazek podílel při přípravě uživatelských tipů pro majitele telefonů Nokia. Jeho tehdejší zaměstnavatel HeadMade ale v roce 2009 o Nokii jako klienta přišel, a to z důvodu globálního přechodu klienta pod agenturu Wunderman. V roce 2009 začal Aleš studovat mezinárodní hospodářství na Vyšší odborné škole ekonomické v Karlíně a zároveň se stal součástí společnosti Wunderman Praha, kde od roku 2012 působil jako Account Executive. V současné době, již na pozici Digital Account Manager, koordinuje on-line marketing pro klienty Ford, ĽOréal, Microsoft Mobile a Novartis.
Začínal jsem jako správce Facebooku, e-shopů a PPC kampaní. Téměř čtyři roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.
Gerry radí velkým organizacím, jak lépe orientovat webové stránky na své zákazníky. Mezi jeho klienty patří například obchodní společnosti jako Microsoft, Cisco, NetApp, VMware nebo IBM. Napsal 5 knih o tom, jak web zvyšuje sílu zákazníků a podle deníku The Irish Times je Gerry jedním z pěti vizionářů, kteří mají velký vliv na celkový vývoj webu. Více informací.
V 90 letech nastoupil na ředitelství ČD jako IT podpora uživatelů. O dva roky později vyhrál Roman výběrové řízení na tiskové oddělení ČD, jako web administrátor, správce teletextových stránek. Později působil na ČD jako vedoucí marketingové komunikace IT dceřiné společnosti, projekt manager několika desítek pro-zákaznických webových projektů. Dnes se Roman jako projekt manager zaměřuje nově i na mobilní platformu a UX.
V oblasti řízení projektů se pohybuje 15 let. Velkým organizacím pomáhá navrhnout a realizovat změny, na které většinou samy nemají dost odvahy. Pracoval na rozsáhlých projektech pro soukromou i veřejnou sféru (ČSA, Komerční Banka, Ministerstvo informatiky, Ministerstvo financí). V Bohemia Energy v současné době vede projektovou kancelář a řídí firemní akvizice. Prosadil a zrealizoval přechod prodejní sítě z papírových formulářů na tablety a související digitalizaci celého procesu. Ve volném čase se věnuje triatlonu.
Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.
Jakub je šéfem obchodu a pojítkem mezi klienty a AITOMem. V on-line marketingu se pohybuje jako konzultant a projektový manažer již 6 let. Z definice své profese se vždy zajímal, jak co nejvíc vyjít klientovi vstříc, pochopit jeho byznys a navrhnout opravdu přínosné řešení.
Na základě svých zkušenostní připravil pro AITOM obchodní strategii, která je šitá na míru nejen AITOMu, ale především klientům agentury. Jakub preferuje spíše selský rozum před hromadou dat, i proto nedá dopustit na uživatelské testování a zákaznické průzkumy.
Aleš se v digitální agentuře PragueBest věnuje už šestým rokem tvorbě a řízení projektů. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda a Elnino parfum.
V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.
„Podíváme-li se na data správným úhlem, začnou vyprávět příběhy.“ Martin Ptáček je zakladatelem Cross Masters a působí zde současně jako Managing Director. Více než 15 let se věnuje různým formám on-line marketingu a před 3 roky propadl kouzlu marktingových dat a jejich dopadu jejich interpretace na strategická rozhodování firem a marketérů. V Cross Masters se zaměřují na získávání a využívání marketingových a obchodních dat z různých zdrojů. Tato data analyzují a interpretují a jejich klienti se mohou mnohem přesněji rozhodovat.
Tereza má na starosti strategický digitální marketing pro divizi Early Life Nutrition firmy Nutricia. Její hlavní pracovní náplní je digitalizace a optimální využití všech touch pointů, kterými prochází uživatelé během své zákaznické cesty. Tereza je velkým fanouškem personalizace a efektivního cílení, ať už reklamních kampaní nebo webů. V Nutricia s přestávkou pracuje již 4 roky. V minulosti působila jako reklamní stratég v evropské centrále Google nebo spoluzakládala českou pobočku Sociomantic Labs. Mimo práci ráda surfuje, cestuje (zejména tam, kde se dá surfovat) a baví ji interiérový design.
Lukáš Rýdl je Brand Managerem Prima Online. Je členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIR. Dříve zodpovídal u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.
V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Od ledna 2015 působí na pozici Head of Accuen se zaměřením na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu.
Frank Strzyzewski je výkonným ředitelem XQueue GmbH. Po studiu počítačových věd v Budapešti pracoval jako IT konzultant pro společnost Accenture a jako strategický poradce v McKinsey. Získal rozsáhlou odbornou praxi v Německu, USA, Anglii, Lucembursku a Maďarsku. E-mail marketingem se zabývá více jak 12 let. Na toto téma pravidelně přednáší, je autorem řady odborných článků a knihy o e-mail marketingu.
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.
Jako kreativní ředitel pracoval pro značky ŠKODA, Vodafone, HBO, Philips nebo Pilsner Urquell, pro několik značek i globálně. Za svou práci získal přes 30 domácích i zahraničních cen a byl členem několika prestižních porot. Od roku 2019 je členem výboru Art Directors Club Czech Republic.
David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.