Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2024 se koná 14. 11. 2024.

Program

9:15 - 9:30

Úvodní přivítání

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

9:30 - 10:10

Customer Top Tasks

How to understand what is most important to your customers. Creating a digital environment that allows your customers to do what they want, as easily and efficiently as possible.

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Gerry McGovern Gerry McGovern

Founder and CEO

Customer Carewords Ltd.

Gerry McGovern

Gerry radí velkým organizacím, jak lépe orientovat webové stránky na své zákazníky. Mezi jeho klienty patří například obchodní společnosti jako Microsoft, Cisco, NetApp, VMware nebo IBM. Napsal 5 knih o tom, jak web zvyšuje sílu zákazníků a podle deníku The Irish Times je Gerry jedním z pěti vizionářů, kteří mají velký vliv na celkový vývoj webu. Více informací.

10:15 - 10:40

Efektivnější digitální inovace díky uživatelům

Ukážu vám, jak zapojit do inovačního procesu vaše budoucí uživatele a doručit inovaci, ze které budou nadšení jak uživatelé, tak vaše marketingové oddělení.

Digitální inovace momentálně bzučí na chodbách všech velkých korporací. Jako je tomu dobrým zvykem, většinou jsou inovace především nápady jednotlivců nebo výstupy kreativního procesu nejrůznějších firemních či agenturních týmů. Ve finále se pak často ukazuje, že o nový produkt, stránky nebo službu nikdo nestojí, případně že nefungují ani vzdáleně tak, jak by si uživatelé přáli. Přitom je jednoduché tomu předejít - stačí uživatele do vašeho inovačního procesu ve správné momenty zapojit. Podělím se s vámi o konkrétní ukázky jak na to a o praxí osvědčenou metodologii, která vede k win-win výsledkům.

Jiří Suchý Jiří Suchý

Digital Strategy Director

Sherpas

Jiří Suchý

Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

10:45 - 11:15

Coffee break

12:00 - 12:25

How a DMP can change your business

I will help to position in your mind the following

1) Why is important to know your audience? Single conversation with user and personalise and targeting. Move from prospect to advocate.

2) If you have a DMP what are the benefits. How can you talk to your CMO, COO or CEO and show the value of a DMP. This could be in new revenue streams, media efficiencies or additional insights.

3) And once you understand what a DMP is, and the value and benefits it will bring to your organization, how do you make that next step and implement?

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Christoph Jourdan Christoph Jourdan

Solution Consultant Central EMEA

Adobe

Christoph Jourdan

Christoph má zkušenosti z tvůrčího i datového prostředí, které využívá jako konzultant digitálního marketingu. Ještě před nástupem do Adobe v 2013, připravoval kampaně a komunikační strategie se zaměřením na digitální kanály pro klienty jako jsou O2, BMW nebo Burger king na pozici senior Planner v BBDO/Interone. Nyní se v Adobe jako Solution Consultant specializuje na SaaS produkty zaměřené od Data Manegementu, přes Social Media Marketing, Real Time Bidding až po Search Engine Advertising. Ve světě marketingu a digitální reklamy má za cíl propojovat klíčové ukazatele výkonnosti s příběhy značek.

12:30 - 12:55

Panelová diskuze: Budoucnost programmatic marketingu

Programmatic postupně ovládá digitální reklamu. Co od něj čekat dál vyplyne z panelové diskuse vedené Matějem Novákem.

(Panelová diskuze bude v anglickém jazyce bez překladu)

Christoph Jourdan Christoph Jourdan

Solution Consultant Central EMEA

Adobe

Christoph Jourdan

Christoph má zkušenosti z tvůrčího i datového prostředí, které využívá jako konzultant digitálního marketingu. Ještě před nástupem do Adobe v 2013, připravoval kampaně a komunikační strategie se zaměřením na digitální kanály pro klienty jako jsou O2, BMW nebo Burger king na pozici senior Planner v BBDO/Interone. Nyní se v Adobe jako Solution Consultant specializuje na SaaS produkty zaměřené od Data Manegementu, přes Social Media Marketing, Real Time Bidding až po Search Engine Advertising. Ve světě marketingu a digitální reklamy má za cíl propojovat klíčové ukazatele výkonnosti s příběhy značek.

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Martin Slavík Martin Slavík

Head of Accuen

OMD

Martin Slavík

V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Od ledna 2015 působí na pozici Head of Accuen se zaměřením na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu.

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google Czech Republic

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

Videoobsah online - za víc práce... čím dál tím víc muziky

Podělím se s vámi o to, jak videoobsah konzumuje současná nejlmladší generace a jak zjistit, jestli online obsah opravdu funguje.

"Nové" kanály pro šíření obsahu se neustále dynamicky rozvíjejí a vyžadují flexibilní přístup v režimu 24/7, což je mnohdy přesný opak toho, jak jsou ze své definice schopny fungovat větší firmy nebo mezinárodní korporace. Dnešní nejmladší generace (vaši budoucí zákazníci) už neví, co byla "klasická" masová média. Jak a kde se k nim dostat a co je jim potřeba nabídnout? Jak změřit efekt videoobsahu na značku v porovnání s ATL?

Jan Jirsa Jan Jirsa

Sr. B2B eCommerce Director REEMEA

LEGO

Jan Jirsa

V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.

14:30 - 14:55

8 kroků, jak co nejlíp využít agenturu a přitom zůstat partnery

Objevíte, jak jsme nastavili spolupráci s našimi online i offline agenturami, jak jsme je zapojili do interních projektů a jestli stojí za to agenturu insourcovat nebo raději nechat mimo firmu.

Vztah agentury a klienta vzbuzuje nekončící diskuze. Výběrová řízení, pooly agentur, rivalita, eskalace, ale taky nadšení, nové nápady, kreativita, vhled do problematiky nebo špičkové koncepty. V poslední době jsme v O2 zažili mnoho modelů spolupráce s agenturami a já shrnu naše poznatky a poučení, ze kterých třeba budete čerpat i vy.

Dorota Kajfoszová Dorota Kajfoszová

Online Channels and Media

O2 Czech Republic

Dorota Kajfoszová

Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

15:00 - 15:10

INSPIRACE: Pod to se podepíšu!

Ukážeme vám jak unikátní etiketa prodá víc než sleva, sex a kontroverze dohromady.

Lahev alkoholu je osvědčený záložní dárek pro případy, kdy nemáte dost fantazie nebo jednoduše čas cokoliv vymýšlet. Pokud ale máte možnost na etiketu napsat ponižující přezdívku obdarovaného z mládí, dělí vás od titulu mistra orginálních dárků jen pár kliků. Když navíc pod kampaň podepíšete lovebrand, necháte zákazníky na etikety napsat jakoukoliv blbost a umíte na rozdíl od pošty křehké zboží i doručit, máte vyhráno. Pak už jen počítáte výdělky, probíráte se žádostmi o sepsání případových studií a při průchodu okolo zrcadla šibalsky mrkáte na marketingového guru, který právě objevil Ameriku jménem personalizace.

Veronika Hromadová

Lead manager

Martin Paukrt Martin Paukrt

Global Brand Manager

Footshop

Martin Paukrt

Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:10

Using recommendation technology to deliver better email marketing ROI

Email marketing results greatly depend on many factors – email address quality, content, frequency, subject lines, sender alias, deliverability, sendout time, number of offers etc. The presentation shows how data science and recommendation technology can be used to gain better insights and improve the return on email. In particular we highlight that advanced email technology is no longer restricted to large enterprise clients but can be successfully applied by mid-size and smaller companies as well. All cases presented are based on real world examples from our client base.

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Frank Strzyzewski Frank Strzyzewski

CEO

XQueue GmbH

Frank Strzyzewski

Frank Strzyzewski je výkonným ředitelem XQueue GmbH. Po studiu počítačových věd v Budapešti pracoval jako IT konzultant pro společnost Accenture a jako strategický poradce v McKinsey. Získal rozsáhlou odbornou praxi v Německu, USA, Anglii, Lucembursku a Maďarsku. E-mail marketingem se zabývá více jak 12 let. Na toto téma pravidelně přednáší, je autorem řady odborných článků a knihy o e-mail marketingu.

16:15 - 16:40

Proč jsou portály drahé a věčně ve zpoždění?

Je důležité poučit se z chyb. Projdu s vámi problémy, se kterými se setkávám, příčiny těchto problémů, důvody proč vznikají a techniky jak se jim bránit. 

Při realizaci velkých portálů přijde dříve nebo později otázka: Proč je to tak drahé a proč se to zase zpozdilo? Při provozování jsou nejčastější dotazy: Proč to neprodává a proč mi stále chodí klienti na pobočku? Projdeme nejčastější nemoci velkých portálů, jejich symptomy, příčiny vzniku a způsob léčby včetně preventivních opatření. K nemocem time-to-market a overbudget prostě docházet nemusí.

Petr Hnízdil Petr Hnízdil

Consultant

Trask solutions

Petr Hnízdil

Petr je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions. Na portál nepohlížíme jen jako technologickou platformu – centrem pozornosti je klient, jeho očekávání a zisk. Klíčem je kombinace znalostí a zkušeností z různých světů, z business světa, IT, z oblastí digitálního marketingu, obchodních procesů či analýzy dat. Petr se této problematice věnuje 15 let.

16:45

Předpokládaný závěr konference