Sales Director
David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.
Ukážu vám, jak začít s automatizací práce v online marketingu.
Děláte-li reporty ručně, nemáte je rádi, takže je nečtete a nepoužíváte pro správná rozhodnutí. A nenalhávejte si, že ano. V online marketingu pomohou data každému dělat svou práci lépe i těm, kteří se jich zdánlivě bojí. Automatizování nejen reportů není luxus, ale tajný trik úspěšných online marketérů. Předvedu vám rychlé triky v Google Analytics a Excelu, ale i příklady náročnějších řešení.
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Ukážeme vám, že i korporátní klienti dovedou být odvážní.
Zacílený seeding a propojené reklamní kanály vytvořily silnou kampaň. Ale správné načasování odhalení značky dělá z jednoduché kampaně na zubní pastu virální trend. Pokud nervy vašeho brand managera unesou zobrazení loga firmy až po jedenáctém kliknutí, máte obrovskou šanci nadchnout. Předtím než inovace, načasování a silný motivátor znásobí očekávané výsledky kampaně.
Managing Director
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Ukážeme si, jak nastavit postup z pohledu klienta i agentury tak, aby projekt měl větší smysl a nedělaly se žádné zbytečné kroky navíc.
Tvorba webu nebo jeho redesign jsou tisíckrát omílané téma. Je to něco, co každého čeká buď u stávajícího webu, nebo při startu nových projektů. Jak ale připravit správně redesign a co udělat proto, aby náš starý/nový web byl úspěšný? Určitě vás zajímá, jak zjistit, jestli má vůbec daný projekt šanci přinést zpět svoji investici? Projdeme si několik praktických kroků, které už nám i našim klientům ušetřily spoustu šedin i zbytečných investic. Řekneme vám, jak při přípravě webu můžeme z klienta dostat to nejdůležitější o jeho byznysu a zapracovat do webu tak, aby to mělo smysl.
Ředitel
Jakub je šéfem obchodu a pojítkem mezi klienty a AITOMem. V on-line marketingu se pohybuje jako konzultant a projektový manažer již 6 let. Z definice své profese se vždy zajímal, jak co nejvíc vyjít klientovi vstříc, pochopit jeho byznys a navrhnout opravdu přínosné řešení.
Na základě svých zkušenostní připravil pro AITOM obchodní strategii, která je šitá na míru nejen AITOMu, ale především klientům agentury. Jakub preferuje spíše selský rozum před hromadou dat, i proto nedá dopustit na uživatelské testování a zákaznické průzkumy.
Inovace je heslo, které provází online svět. Řešení mají být inovativní, v něčem lepší, oslňující, mají získat ocenění … Kde je hranice mezi investicí a ziskem? Je inovace tím správným způsobem řešení?
Časté zadání na online řešení je „předběhnout“ – dobu, konkurenci, klienty … Výsledek dost často připomíná jo-jo efekt – rychle nahoru a rychle dolu. Projděme spolu cestu inovace versus výsledky day-to-day business, souvisejících investic, dopadů na zisk a reakce klientů.
Consultant
Petr je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions. Na portál nepohlížíme jen jako technologickou platformu – centrem pozornosti je klient, jeho očekávání a zisk. Klíčem je kombinace znalostí a zkušeností z různých světů, z business světa, IT, z oblastí digitálního marketingu, obchodních procesů či analýzy dat. Petr se této problematice věnuje 15 let.
Jak během natáčení televizního spotu pořídit digitální obsah na celý rok? A jak nejen na sociálních sítích ukázat svět miliardáře, aby inspiroval ke snění o miliardových výhrách? Case study k digitální kampani na loterii Eurojackpot.
Specialista digitálního marketingu
Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již více než rok. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od loňského roku se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu. Zásadní zde byla tzv. 360° komunikační kampaň a vydání mobilní aplikace DreamAlarm.
Creative director
Jako kreativní ředitel pracoval pro značky ŠKODA, Vodafone, HBO, Philips nebo Pilsner Urquell, pro několik značek i globálně. Za svou práci získal přes 30 domácích i zahraničních cen a byl členem několika prestižních porot. Od roku 2019 je členem výboru Art Directors Club Czech Republic.
Ukážu Vám společně s naším klientem ČMSS způsob vyhodnocování analytických dat a jejich využití pro efektivní cílení reklamy napříč různými doménami a jejich přínos pro remarketing.
Čím větší firma, tím více cílů, KPI’s a marketingových kanálů, které je potřeba vyhodnocovat a rozhodovat se, jak svůj rozpočet vyčerpat co nejefektivněji. Základem pro správná rozhodnutí jsou konsolidovaná data, která průběžně ukazují plnění strategických cílů. Důležitým faktorem není jen konverze, ale také pohled na chování uživatelů a pochopení jejich motivů. Obzvláště, pokud je jejich loajalita cílem vaší strategie. Ukážeme vám, jak lze k tomuto složitému úkolu přistupovat a co je všechno potřeba udělat proto, aby jste ve finále měli jasno na jeden klik.
Mikrospecialista
Českomoravská stavební spořitelna
Začínal jsem jako správce Facebooku, e-shopů a PPC kampaní. Téměř čtyři roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.
Brand manager Prima Online
Lukáš Rýdl je Brand Managerem Prima Online. Je členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIR. Dříve zodpovídal u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.
O personalizaci slyšíme ze všech stran, má ale vůbec smysl a reálný přínos? Přijďte se dozvědět, jak je to dopadlo v Airbank.
Čím dál častěji se potkáváme s důležitostí oslovení klienta se správnou nabídkou, ve správný čas a správným komunikačním kanálem. Dělá to ale opravdu vůbec někdo a přinese mi to peníze nebo je to jen marketingová hračka? Jak vypadá chytrá denní mikro kampaň? Jakou roli hrají big data a umělá inteligence a zároveň, proč je důležité mít pod kontrolou celý proces kampaně? A to nejdůležitější nakonec – jestli a jak to funguje, vám ukážu na case study z Airbank.
BI konzultant
Ukážu vám, čeho lze dosáhnout a jaká data získáte, pokud 500 obchodníků odloží papíry a začne uzavírat smlouvy pomocí tabletu.
Když do vašeho backoffice měsíčně dorazí 10 tisíc papírových smluv, je to nepřehlédnutelná hromada papíru. Digitalizace není o tom, že ty papíry na vstupu naskenujete a pokusíte se je s lepším či horším výsledkem přečíst pomocí OCR. Data je potřeba už při vzniku ukládat digitálně. A tím to pouze začíná, protože musíte změnit prakticky všechny procesy pro obchod i backoffice. Bolí to, ale údaje a nástroje, které získáte pro řízení obchodu, jsou nedocenitelné.
Senior Project Manager
V oblasti řízení projektů se pohybuje 15 let. Velkým organizacím pomáhá navrhnout a realizovat změny, na které většinou samy nemají dost odvahy. Pracoval na rozsáhlých projektech pro soukromou i veřejnou sféru (ČSA, Komerční Banka, Ministerstvo informatiky, Ministerstvo financí). V Bohemia Energy v současné době vede projektovou kancelář a řídí firemní akvizice. Prosadil a zrealizoval přechod prodejní sítě z papírových formulářů na tablety a související digitalizaci celého procesu. Ve volném čase se věnuje triatlonu.
Ukážu vám, jak naplno využít marketingový rozpočet v e-commerce k dosažení maximálního profitu či obratu a bez čeho se rozhodně neobejdete.
Říká se, že 50% marketingového rozpočtu je možné investovat mnohem efektivnějším způsobem, jenom nevíme, která část investice to je. Digitální média s sebou přinesla mnohem lepší měřitelnost, a možnost vyhodnocování. Znamená to však, že umíme tato data správně využít a lépe se díky nim rozhodovat? Jaký je váš cíl v současné době? Společně přetavíme marketingovou investici právě na maximální obrat nebo profit.
Managing Director
„Podíváme-li se na data správným úhlem, začnou vyprávět příběhy.“ Martin Ptáček je zakladatelem Cross Masters a působí zde současně jako Managing Director. Více než 15 let se věnuje různým formám on-line marketingu a před 3 roky propadl kouzlu marktingových dat a jejich dopadu jejich interpretace na strategická rozhodování firem a marketérů. V Cross Masters se zaměřují na získávání a využívání marketingových a obchodních dat z různých zdrojů. Tato data analyzují a interpretují a jejich klienti se mohou mnohem přesněji rozhodovat.
Ukážeme vám, že méně je někdy více.
Vše co jste nevěděli o unikátní mobilní aplikaci Můj vlak, aneb proč už není třeba dávat ucho na koleje.
Co-founder
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
V 90 letech nastoupil na ředitelství ČD jako IT podpora uživatelů. O dva roky později vyhrál Roman výběrové řízení na tiskové oddělení ČD, jako web administrátor, správce teletextových stránek. Později působil na ČD jako vedoucí marketingové komunikace IT dceřiné společnosti, projekt manager několika desítek pro-zákaznických webových projektů. Dnes se Roman jako projekt manager zaměřuje nově i na mobilní platformu a UX.
Ukážeme vám, na co všechno se připravit psychicky, organizačně, finančně i časově, abyste získali e-shop na míru, který splní očekávání nejen vašeho šéfa, ale především bude vyhovovat vašim zákazníkům.
Mít hezký moderní přehledný a intuitivní e-shop na míru, který snadno mění návštěvníky v zákazníky, je snem každého online obchodníka. Pokud však do světa online obchodování teprve vstupujete a vytváříte e-shop pro značku, která do té doby fungovala pouze jako velkoobchodní, musíte se připravit na řadu změn, které se dotknou nejen vašeho marketingu, ale všech oddělení napříč firmou. Někdy to budou nervy a bude to bolet. A určitě to bude něco stát.
Maketing Manager
Iva má na starosti marketing české sportovní značky LOAP. Vytváří komunikační a obsahovou strategii této značky, zabývá se propojením jejích B2B a B2C aktivit. Dlouhodobě ji baví především strategický a online marketing. Dříve působila jako marketingová specialistka ve společnosti 4home.cz. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase ráda cestuje, fotí a připravuje vlastní projekt GranulePodLupou.cz.
Konzultant
Aleš se v digitální agentuře PragueBest věnuje už šestým rokem tvorbě a řízení projektů. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda a Elnino parfum.
V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.