Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Přesvědčím vás, že je důležité nezapomínat, že práce s daty má svou právní úpravu. Nejeden marketér už se s finančním postihem setkal.
V praxi se často setkáváme s případy, že marketéři pracují s daty, aniž by znali základy právní regulace. Cílem prezentace je poukázat na nejzávažnější prohřešky on-line marketérů na české i evropské úrovni, doporučit, jak se jich vyvarovat, a upozornit, jaké sankce za ně hrozí.
Partner
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.
Přesvědčíme vás, že i za pomoci jednoduché mechaniky lze udělat kampaň, která má nejen smysl a pomáhá, ale zároveň posouvá značku dál.
Ukážeme vám, jak jsme pomocí videa a jeho virálního potenciálu pomohli kapele The Tap Tap natankovat 3200 litrů nafty do jejich nového vozu Ford Tourneo. Ten kapele darovala společnost Ford v rámci svého programu Ford Handy. Za pouhý měsíc se o programu Ford Handy, který nabízí speciálně upravené vozy pro hendikepované, dozvědělo přes 200 000 lidí. Video se zároveň stalo druhým nejsledovanějším videem Fordu ČR všech dob.
Digital Account Manager
K marketingu se dostal v devatenácti letech při studiu Gymnázia Karla Čapka v Dobříši, kdy se na částečný úvazek podílel při přípravě uživatelských tipů pro majitele telefonů Nokia. Jeho tehdejší zaměstnavatel HeadMade ale v roce 2009 o Nokii jako klienta přišel, a to z důvodu globálního přechodu klienta pod agenturu Wunderman. V roce 2009 začal Aleš studovat mezinárodní hospodářství na Vyšší odborné škole ekonomické v Karlíně a zároveň se stal součástí společnosti Wunderman Praha, kde od roku 2012 působil jako Account Executive. V současné době, již na pozici Digital Account Manager, koordinuje on-line marketing pro klienty Ford, ĽOréal, Microsoft Mobile a Novartis.
Ukážu vám, jak využít změny v chování spotřebitelů.
Zaměřím se na to, jak se díky novým technologiím mění chování lidí v digitálním i v offline světě a přiblížím několik úspěšných kampaní, které toho využily. Dochází opravdu k odlivu teenegerů ze sociálních sítí? A pokud ano, kam se přesouvají? Mají youtubeři v ČR nějaký vliv a mohou Vaší značce nějak pomoci? Co nové služby pro sdílení videa v reálném čase? Jsou jen slepou uličkou? A co wearables, jak vypadá jejich nástup a které kategorie mohou v budoucnu ovlivnit? Mohou značky nějak využít multiscreening? To všechno se dozvíte na mé přednášce.
Head of Digital
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.
Ukážu vám, jak uvažuje marketér, který myslí hlavně na zákazníka, ne jen na krátkodobé cíle. Odnesete si 3 minipřípadovky, které můžete hned zítra aplikovat na váš e-shop.
Spousta firem se v online marketingu zaměřuje hlavně na zvyšování efektivity akvizičních kampaní, ale bez koncepčního přístupu ke komunikaci se stávajícími zákazníky je úspěch nemožný nebo velmi pracný. Můžete se pokusit zákazníky k dalšímu nákupu nákladně nutit, ale věrní zákazníci u vás budou nakupovat dobrovolně a rádi. Na budování vztahu však musíte aktivně pracovat a vést se zákazníky dialog - po správných skupinkách, anebo dokonce s každým zvlášť.
Performance and Analytics Manager
Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.
Jak jsme chtěli zákazníkům popřát všechno nejlepší, ale neznali jsme jejich datum narození.
Jak si říct o citlivá osobní data 250.000 zákazníků, nenaštvat je u toho, ale možná spíš rozesmát? Nejlépe na Apríla. Originální e-mailingová kampaň, která měla krásné rejty a kliky všeho druhu a opravdu (téměř) nikoho nevytočila.
Marketing director
Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.
Ukážu vám, jak značka může pracovat s databází uživatelů pro budování vztahu a získávání marketingových insightů.
Na rozdíl od běžných marketingových pouček, které říkají, že loajalitu bychom měli budovat hned od prvního nákupu, v Nutricia začínáme budovat vztah se zákazníkem již dlouho před nákupním rozhodnutím. Pomocí různorodých registračních nástrojů budujeme databázi maminek, s nimiž komunikujeme pomocí na míru ušitého automatizovaného emailingového programu či personalizovaných Facebookových reklam a později je překlápíme na zákazníky. Jsou registrovaní zákazníci loajaálnější? Jak s databází pracujeme k získávání marketingových insightů? Jaké metriky úspěšnosti si hlídáme? O to se s vámi podělím během své přednášky.
Digital Connection Manager
Nutricia a.s.
Tereza má na starosti strategický digitální marketing pro divizi Early Life Nutrition firmy Nutricia. Její hlavní pracovní náplní je digitalizace a optimální využití všech touch pointů, kterými prochází uživatelé během své zákaznické cesty. Tereza je velkým fanouškem personalizace a efektivního cílení, ať už reklamních kampaní nebo webů. V Nutricia s přestávkou pracuje již 4 roky. V minulosti působila jako reklamní stratég v evropské centrále Google nebo spoluzakládala českou pobočku Sociomantic Labs. Mimo práci ráda surfuje, cestuje (zejména tam, kde se dá surfovat) a baví ji interiérový design.
Naučím vás, jak propojit sociální a transakční data. Ukážu vám, jak díky vaší databázi dat můžete poznat svého zákazníka a jak různé datové zdroje přeměnit do vhodné komunikace.
O tom, že data jsou nezbytnou součástí marketingové komunikace vás už nikdo přesvědčovat nemusí. Víte ale, jak propojit online a offline data o svých zákaznících? A proč spojit oddělené databáze transakčních, komunikačních, sociálních a digitálních dat? Právě díky jejich propojení dokážeme identifikovat, co konkrétní zákazník preferuje, jak se chová a jak je pro firmu důležitý, ale třeba i to, jaké výsledky firmě přináší.
Client Service Director
Vede pražskou pobočku KBM Group (součást skupiny Wunderman), která se zabývá prací s daty z různých datových zdrojů a jejich přeměnou do marketingově použitelných insightů a hypotéz. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku, lyžováni nebo golf.
Ukážu vám, jak pomocí technologie iBeacon lépe komunikovat s vašimi klienty, ale i to, že nasadit technologii iBeacon ve vaší společnosti může být rychlé, snadné a levné.
Technologie iBeacon přináší zcela nové příležitosti tvůrcům mobilních aplikací. Umožňuje totiž, aby aplikace lépe porozumněly situaci, ve které se nachází jejich uživatel, a podle toho jednaly. Aplikace tak mohou zobrazovat kontextově relevantní obsah a aktivně na něj uživatele upozornit jakmile se ocitne v místě, kde to dává největší smysl. Přímočaré využití tak iBeacon nachází například v "proximity marketingu" nebo při sběru cenných dat o pohybu zákazníků v rámci prodejny.
CEO
Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.
Jakým dalším způsobem promluví mobilní zařízení do digitálního marketingu? Co lze očekávat za rok, co za 5 let? Jaké hledat byznysové využití od chytrých hodinek, iBeacons, brýlí a dalších mobilních technologií dneška a blízké budoucnosti? A není budoucnost náhodou namísto malých mobilních zařízeních ve velkých chytrých televizích?
Nejen na tyto otázky budou v panelové diskusi hledat odpovědi přední čeští odborníci na mobile.
CMO
Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.
CEO
Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.
Founder & CTO
„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.
Founder
Petr si rád hraje a ještě radší mění pravidla hry. AppAgent, který založil po čtyřletém vedení herního Flow Studia, funguje jako in-house marketingový tým pro vývojáře, kteří nechtějí zaprodat svůj titul tradičním vydavatelům nebo rozpočet reklamním agenturám. Petr dosud vydal 13 mobilních her a aplikací, se kterými dosáhl 8 milionů stažení a získal featurování od Applu, Googlu, Microsoftu i Amazonu. Vydané hry a aplikace byly vidět na Product Huntu, AppAdvice, 148Apps či PocketGameru. Neváhejte ho pozvat na Beefeatera s tonicem a pobavit se s ním o vaší aplikaci.
Prozradím vám recept, který skamarádí kvantitu s kvalitou textů.
Poslechněte, jak jsme s láskou a osobní péčí napsali tisíce stránek obřího webu. Co se nám podařilo? A co se nepovedlo? Odnesete si tipy na content strategy a organizaci copywritingu v různých jazykových mutacích. Ověřeno na vlastní kůži a drsnou praxí.
Head of UX & Content
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.