Podělím se s vámi o to, jak videoobsah konzumuje současná nejlmladší generace a jak zjistit, jestli online obsah opravdu funguje.
"Nové" kanály pro šíření obsahu se neustále dynamicky rozvíjejí a vyžadují flexibilní přístup v režimu 24/7, což je mnohdy přesný opak toho, jak jsou ze své definice schopny fungovat větší firmy nebo mezinárodní korporace. Dnešní nejmladší generace (vaši budoucí zákazníci) už neví, co byla "klasická" masová média. Jak a kde se k nim dostat a co je jim potřeba nabídnout? Jak změřit efekt videoobsahu na značku v porovnání s ATL?
V oblasti digitálního marketingu se pohybuje více než 17 let a zkušenosti postupně sbíral jak v agenturách, tak na straně zadavatelů. Od roku 2010 je ve společnosti LEGO zodpovědný za digitální marketing v CEE, Rusku, na Blízkém východě a v Africe. Efektivita médií, rozdělení rozpočtů mezi TV a digitál, přesnost cílení a dopad mediálních investic na byznys je posledních několik let jednou z hlavních oblastí, kterým se intenzivně věnuje.