Ukážu vám, jak naplno využít marketingový rozpočet v e-commerce k dosažení maximálního profitu či obratu a bez čeho se rozhodně neobejdete.
Říká se, že 50% marketingového rozpočtu je možné investovat mnohem efektivnějším způsobem, jenom nevíme, která část investice to je. Digitální média s sebou přinesla mnohem lepší měřitelnost, a možnost vyhodnocování. Znamená to však, že umíme tato data správně využít a lépe se díky nim rozhodovat? Jaký je váš cíl v současné době? Společně přetavíme marketingovou investici právě na maximální obrat nebo profit.
„Podíváme-li se na data správným úhlem, začnou vyprávět příběhy.“ Martin Ptáček je zakladatelem Cross Masters a působí zde současně jako Managing Director. Více než 15 let se věnuje různým formám on-line marketingu a před 3 roky propadl kouzlu marktingových dat a jejich dopadu jejich interpretace na strategická rozhodování firem a marketérů. V Cross Masters se zaměřují na získávání a využívání marketingových a obchodních dat z různých zdrojů. Tato data analyzují a interpretují a jejich klienti se mohou mnohem přesněji rozhodovat.