Ukážu vám, jak využít změny v chování spotřebitelů.
Zaměřím se na to, jak se díky novým technologiím mění chování lidí v digitálním i v offline světě a přiblížím několik úspěšných kampaní, které toho využily. Dochází opravdu k odlivu teenegerů ze sociálních sítí? A pokud ano, kam se přesouvají? Mají youtubeři v ČR nějaký vliv a mohou Vaší značce nějak pomoci? Co nové služby pro sdílení videa v reálném čase? Jsou jen slepou uličkou? A co wearables, jak vypadá jejich nástup a které kategorie mohou v budoucnu ovlivnit? Mohou značky nějak využít multiscreening? To všechno se dozvíte na mé přednášce.
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.