Objevíte, jak jsme nastavili spolupráci s našimi online i offline agenturami, jak jsme je zapojili do interních projektů a jestli stojí za to agenturu insourcovat nebo raději nechat mimo firmu.
Vztah agentury a klienta vzbuzuje nekončící diskuze. Výběrová řízení, pooly agentur, rivalita, eskalace, ale taky nadšení, nové nápady, kreativita, vhled do problematiky nebo špičkové koncepty. V poslední době jsme v O2 zažili mnoho modelů spolupráce s agenturami a já shrnu naše poznatky a poučení, ze kterých třeba budete čerpat i vy.
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.