Ukážeme si, jak nastavit postup z pohledu klienta i agentury tak, aby projekt měl větší smysl a nedělaly se žádné zbytečné kroky navíc.
Tvorba webu nebo jeho redesign jsou tisíckrát omílané téma. Je to něco, co každého čeká buď u stávajícího webu, nebo při startu nových projektů. Jak ale připravit správně redesign a co udělat proto, aby náš starý/nový web byl úspěšný? Určitě vás zajímá, jak zjistit, jestli má vůbec daný projekt šanci přinést zpět svoji investici? Projdeme si několik praktických kroků, které už nám i našim klientům ušetřily spoustu šedin i zbytečných investic. Řekneme vám, jak při přípravě webu můžeme z klienta dostat to nejdůležitější o jeho byznysu a zapracovat do webu tak, aby to mělo smysl.
Jakub je šéfem obchodu a pojítkem mezi klienty a AITOMem. V on-line marketingu se pohybuje jako konzultant a projektový manažer již 6 let. Z definice své profese se vždy zajímal, jak co nejvíc vyjít klientovi vstříc, pochopit jeho byznys a navrhnout opravdu přínosné řešení.
Na základě svých zkušenostní připravil pro AITOM obchodní strategii, která je šitá na míru nejen AITOMu, ale především klientům agentury. Jakub preferuje spíše selský rozum před hromadou dat, i proto nedá dopustit na uživatelské testování a zákaznické průzkumy.