Jak nevyhodit čas a peníze při redesignu webu?

Přednáška

Ukážeme si, jak nastavit postup z pohledu klienta i agentury tak, aby projekt měl větší smysl a nedělaly se žádné zbytečné kroky navíc.

Tvorba webu nebo jeho redesign jsou tisíckrát omílané téma. Je to něco, co každého čeká buď u stávajícího webu, nebo při startu nových projektů. Jak ale připravit správně redesign a co udělat proto, aby náš starý/nový web byl úspěšný? Určitě vás zajímá, jak zjistit, jestli má vůbec daný projekt šanci přinést zpět svoji investici? Projdeme si několik praktických kroků, které už nám i našim klientům ušetřily spoustu šedin i zbytečných investic. Řekneme vám, jak při přípravě webu můžeme z klienta dostat to nejdůležitější o jeho byznysu a zapracovat do webu tak, aby to mělo smysl.

Přednášející