Ukážu vám, jak začít s automatizací práce v online marketingu.
Děláte-li reporty ručně, nemáte je rádi, takže je nečtete a nepoužíváte pro správná rozhodnutí. A nenalhávejte si, že ano. V online marketingu pomohou data každému dělat svou práci lépe i těm, kteří se jich zdánlivě bojí. Automatizování nejen reportů není luxus, ale tajný trik úspěšných online marketérů. Předvedu vám rychlé triky v Google Analytics a Excelu, ale i příklady náročnějších řešení.
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.