Ukážu vám, jak zapojit do inovačního procesu vaše budoucí uživatele a doručit inovaci, ze které budou nadšení jak uživatelé, tak vaše marketingové oddělení.
Digitální inovace momentálně bzučí na chodbách všech velkých korporací. Jako je tomu dobrým zvykem, většinou jsou inovace především nápady jednotlivců nebo výstupy kreativního procesu nejrůznějších firemních či agenturních týmů. Ve finále se pak často ukazuje, že o nový produkt, stránky nebo službu nikdo nestojí, případně že nefungují ani vzdáleně tak, jak by si uživatelé přáli. Přitom je jednoduché tomu předejít - stačí uživatele do vašeho inovačního procesu ve správné momenty zapojit. Podělím se s vámi o konkrétní ukázky jak na to a o praxí osvědčenou metodologii, která vede k win-win výsledkům.
Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.