Přesvědčíme vás, že i za pomoci jednoduché mechaniky lze udělat kampaň, která má nejen smysl a pomáhá, ale zároveň posouvá značku dál.
Ukážeme vám, jak jsme pomocí videa a jeho virálního potenciálu pomohli kapele The Tap Tap natankovat 3200 litrů nafty do jejich nového vozu Ford Tourneo. Ten kapele darovala společnost Ford v rámci svého programu Ford Handy. Za pouhý měsíc se o programu Ford Handy, který nabízí speciálně upravené vozy pro hendikepované, dozvědělo přes 200 000 lidí. Video se zároveň stalo druhým nejsledovanějším videem Fordu ČR všech dob.
K marketingu se dostal v devatenácti letech při studiu Gymnázia Karla Čapka v Dobříši, kdy se na částečný úvazek podílel při přípravě uživatelských tipů pro majitele telefonů Nokia. Jeho tehdejší zaměstnavatel HeadMade ale v roce 2009 o Nokii jako klienta přišel, a to z důvodu globálního přechodu klienta pod agenturu Wunderman. V roce 2009 začal Aleš studovat mezinárodní hospodářství na Vyšší odborné škole ekonomické v Karlíně a zároveň se stal součástí společnosti Wunderman Praha, kde od roku 2012 působil jako Account Executive. V současné době, již na pozici Digital Account Manager, koordinuje on-line marketing pro klienty Ford, ĽOréal, Microsoft Mobile a Novartis.