I will help to position in your mind the following
1) Why is important to know your audience? Single conversation with user and personalise and targeting. Move from prospect to advocate.
2) If you have a DMP what are the benefits. How can you talk to your CMO, COO or CEO and show the value of a DMP. This could be in new revenue streams, media efficiencies or additional insights.
3) And once you understand what a DMP is, and the value and benefits it will bring to your organization, how do you make that next step and implement?
(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)
Christoph má zkušenosti z tvůrčího i datového prostředí, které využívá jako konzultant digitálního marketingu. Ještě před nástupem do Adobe v 2013, připravoval kampaně a komunikační strategie se zaměřením na digitální kanály pro klienty jako jsou O2, BMW nebo Burger king na pozici senior Planner v BBDO/Interone. Nyní se v Adobe jako Solution Consultant specializuje na SaaS produkty zaměřené od Data Manegementu, přes Social Media Marketing, Real Time Bidding až po Search Engine Advertising. Ve světě marketingu a digitální reklamy má za cíl propojovat klíčové ukazatele výkonnosti s příběhy značek.