Inovace je heslo, které provází online svět. Řešení mají být inovativní, v něčem lepší, oslňující, mají získat ocenění … Kde je hranice mezi investicí a ziskem? Je inovace tím správným způsobem řešení?
Časté zadání na online řešení je „předběhnout“ – dobu, konkurenci, klienty … Výsledek dost často připomíná jo-jo efekt – rychle nahoru a rychle dolu. Projděme spolu cestu inovace versus výsledky day-to-day business, souvisejících investic, dopadů na zisk a reakce klientů.
Petr je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions. Na portál nepohlížíme jen jako technologickou platformu – centrem pozornosti je klient, jeho očekávání a zisk. Klíčem je kombinace znalostí a zkušeností z různých světů, z business světa, IT, z oblastí digitálního marketingu, obchodních procesů či analýzy dat. Petr se této problematice věnuje 15 let.