Ukážu Vám společně s naším klientem ČMSS způsob vyhodnocování analytických dat a jejich využití pro efektivní cílení reklamy napříč různými doménami a jejich přínos pro remarketing.
Čím větší firma, tím více cílů, KPI’s a marketingových kanálů, které je potřeba vyhodnocovat a rozhodovat se, jak svůj rozpočet vyčerpat co nejefektivněji. Základem pro správná rozhodnutí jsou konsolidovaná data, která průběžně ukazují plnění strategických cílů. Důležitým faktorem není jen konverze, ale také pohled na chování uživatelů a pochopení jejich motivů. Obzvláště, pokud je jejich loajalita cílem vaší strategie. Ukážeme vám, jak lze k tomuto složitému úkolu přistupovat a co je všechno potřeba udělat proto, aby jste ve finále měli jasno na jeden klik.
Začínal jsem jako správce Facebooku, e-shopů a PPC kampaní. Téměř čtyři roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.
Lukáš Rýdl je Brand Managerem Prima Online. Je členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIR. Dříve zodpovídal u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.