Ukážeme vám, na co všechno se připravit psychicky, organizačně, finančně i časově, abyste získali e-shop na míru, který splní očekávání nejen vašeho šéfa, ale především bude vyhovovat vašim zákazníkům.
Mít hezký moderní přehledný a intuitivní e-shop na míru, který snadno mění návštěvníky v zákazníky, je snem každého online obchodníka. Pokud však do světa online obchodování teprve vstupujete a vytváříte e-shop pro značku, která do té doby fungovala pouze jako velkoobchodní, musíte se připravit na řadu změn, které se dotknou nejen vašeho marketingu, ale všech oddělení napříč firmou. Někdy to budou nervy a bude to bolet. A určitě to bude něco stát.
Iva má na starosti marketing české sportovní značky LOAP. Vytváří komunikační a obsahovou strategii této značky, zabývá se propojením jejích B2B a B2C aktivit. Dlouhodobě ji baví především strategický a online marketing. Dříve působila jako marketingová specialistka ve společnosti 4home.cz. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase ráda cestuje, fotí a připravuje vlastní projekt GranulePodLupou.cz.
Aleš se v digitální agentuře PragueBest věnuje už šestým rokem tvorbě a řízení projektů. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda a Elnino parfum.
V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.