Ukážeme vám jak unikátní etiketa prodá víc než sleva, sex a kontroverze dohromady.
Lahev alkoholu je osvědčený záložní dárek pro případy, kdy nemáte dost fantazie nebo jednoduše čas cokoliv vymýšlet. Pokud ale máte možnost na etiketu napsat ponižující přezdívku obdarovaného z mládí, dělí vás od titulu mistra orginálních dárků jen pár kliků. Když navíc pod kampaň podepíšete lovebrand, necháte zákazníky na etikety napsat jakoukoliv blbost a umíte na rozdíl od pošty křehké zboží i doručit, máte vyhráno. Pak už jen počítáte výdělky, probíráte se žádostmi o sepsání případových studií a při průchodu okolo zrcadla šibalsky mrkáte na marketingového guru, který právě objevil Ameriku jménem personalizace.
Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.