Ukážeme vám, že i korporátní klienti dovedou být odvážní.
Zacílený seeding a propojené reklamní kanály vytvořily silnou kampaň. Ale správné načasování odhalení značky dělá z jednoduché kampaně na zubní pastu virální trend. Pokud nervy vašeho brand managera unesou zobrazení loga firmy až po jedenáctém kliknutí, máte obrovskou šanci nadchnout. Předtím než inovace, načasování a silný motivátor znásobí očekávané výsledky kampaně.
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.