Petr Laštovka má v agentuře COMTECH_CAN na starosti strategické plánování a digitální reklamu. Mezi značky zasažené jeho nápady se octly např. T-Mobile, ČSOB, SPP, Nestlé, O2, Aquila či Klub Kudy z nudy.
Petr je také předsedou Digi sekce Asociace komunikačních agentur. Do Comtechu přešel z Ogilvy Group. Předtím několik let působil ve společnosti Telefónica O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný např. za komunikaci značky 1188 a O2 Media nebo také ochutney.cz. Ještě před tím pracoval v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iprima.cz. Petr Laštovka je vystudovaný novinář a je hrdý, že se za totality narodil na západě, i když jenom Čech.
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
David Beneš je výkonným ředitelem společnosti Jablotron Alarms a.s. Ve firmě působí od roku 2010, kdy byl pověřen vybudováním webového produktového portálu, který se pod jeho vedením rozvinul do mobilní a webové aplikace MyJABLOTRON obsahující moduly pro koncové uživatele, montážní partnery i distributory. Aplikace slouží zákazníkům pro ovládání, sledování a správu produktů Jablotronu, ale je i významným komunikačním kanálem ke všem cílovým skupinám firmy.
Následně působil v Jablotronu jako ředitel Produktového úseku zodpovědný vedle rozvoje aplikace i za produktovou strategii společnosti a řízení vzniku produktů napříč jednotlivými fázemi vývoje až po uvedení výrobků na trh. Celá jeho profesní historie se točí okolo zabezpečovací a monitorovací techniky, což mu umožnilo poznat produkty a služby v oblasti bezpečnostních technologií ze všech úhlů.
IT a moderním technologiím se věnuje i ve svém volném čase. Zajímá se hlavně o nové trendy, které mají reálný význam a přínos pro uživatele. Pravidelně se také účastní odborných konferencí.
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.
Marek Bláha vybudoval zastoupení a prodejní síť pro švédská tepelná čerpadla IVT v České republice a na Slovensku. Pro IVT dnes zajišťuje marketing a strategické řízení společnosti. Mimo to vyhledává ve světě zajímavé úsporné technologie pro vytápění, chlazení, větrání a využití odpadního tepla, které pod značkou GT ENERGY zavádí na zdejší trh.
Jsem majitelem společnosti Sassy Group s.r.o., kterou nyní vedu již 4 rokem. Během doby kdy jsem pracoval jako grafik na volné noze, jsem se dostal k tvorbě webových stránek a velice mě zaujala možnost posouvání obchodních výsledků různých webů. Na každém webu se vždy snažím najít kanál, který může vydělávat klientům peníze. Nejde mi pouze o vzhled, i když jako vystudovaný grafik k němu mám blízký vztah, ale jde mi především o výsledky. Za tu dobu, co jsem v oboru se mi podařilo vytvořit společnost, která je specialista na obor automotive. Tento obor máme velmi rádi a těšíme se vždy na nové příležitosti.
Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.
Tomáš Brych je ostříleným marketingovým matadorem s osmnáctiletou zkušeností z oboru. V AirBank působí jakožto Head of Marketing Communications od dubna loňského roku, předtím se věnoval řízení značek a marketingové komunikaci například v ČSOB, nebo v T-Mobile. Vystudoval Fakultu elektrotechniky a informatiky a k tomu si střihnul ještě fakultu podnikatelskou, obě při VUT v Brně. Ve volném čase se věnuje turistice, či muzice.
Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč).
Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.
David Dvořák je jedním ze zakladatelů amateri.com, nejnavštěvovanějšího erotického portálu v České republice. Když se ještě během studií rozhodl založit webové stránky pro milovníky amatérského sexu, neměl tušení, o jak úrodnou půdu půjde. Z koníčka se rychle stal dinosaurus, který si žádal full-time péči, komunita fanoušků raketově rostla. Od samého počátku měl na starost vývoj a technické zajištění provozu portálu. Poslední dobou se jako IT manager snaží těžit z nových technologií v oblasti cloudu, ale také uvádí do praxe nová řešení. Amateri.com jsou živým projektem, který nadále roste a expanduje do zahraničí. Podstatnou část svého času tedy David věnuje rozšiřování týmu a budování prostředí s atmosférou podobnou čerstvému startupu, přestože „Amatéři“ se za svých téměř 12 let existence stali neodmyslitelnou ikonou amatérské erotiky.
Martin se zabývá v PragueBest analýzou chování návštěvníků webů a e-shopů, pomáhá navrhovat nové projekty od specifikace po wireframes na základě výzkumů, ať už se jedná o dotazníky, nebo data z analytických nástrojů.
Vždy ho zajímaly projekty založené na propojení různých typů zákaznických dat a kreativy postavené na těchto znalostech. Stál u zrodu věrnostního programu Na doma. Podílel se na rozsáhlých datových projektech mimo jiné pro Českou spořitelnu, Unilever či Tipsport. Založil a byl zodpovědný za evropské servisní centrum pro Microsoft.
Jakub Fiala pracuje v české pobočce Google jako Analytical Consultant a jeho hlavním posláním je pomáhat klientům s rozhodováním exportovat na nové trhy a také lépe rozumět chování zákazníků jak online, tak i v offline světě. Před nástupem do Googlu působil 4 roky jako Senior Consultant v poradenské společnosti Ernst & Young, kde měl na starosti strategické projekty pro přední české klienty, a také jako analytik v McKinsey & Company. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde se zaměřoval na podnikovou ekonomiku a management.
Geek, rejpal a online poskok Bageterie Boulevard. Od řízených skladů a řízení vztahu se zákazníkem (CRM) se přes e-commerce dostal až k digitálnímu marketingu a inovacím. V Bageterii se věnuje především tomu, aby byly bagety blíž hladovcům, tedy rozvoji rozvozu a propagaci. Mimoto „mobilizuje“ weby skupiny, vymýšlí mobilní aplikaci a občas napíše nejapný produktový nebo FB text.
E-mailingový specialista v konzultační společnosti ACOMWARE. Internetovou profesní kariéru zahájil na pozici webmastera, později se zaměřil rovněž na analytiku a webovou architekturu. Omezené možnosti odborného rozvoje v internetové agentuře jej záhy přivedly do společnosti MAKRO Cash&Carry ČR na pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů. Zde si jej vyhlédla agentura ACOMWARE, v níž se zabývá komplexním řešením problematiky e-mailingu – od návrhů přes kódování, grafickou úpravu a e-mail marketing až po technické aspekty rozesílání hromadných zpráv. Je držitelem nejvyšší certifikace IBM Marketing Cloud a úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon. Publikační činnost rozděluje mezi vlastní blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách. Od roku 2014 je členem poroty soutěže WebTOP100, v letošním roce se stal odborným garantem konference Emailing 2020.
Veronika pracuje v Plzeňském Prazdroji na pozici marketingové manažerky pro nové kategorie, zastřešuje tak marketing nealkoholického piva, nealko-radlerů a ovocných alkoholických nápojů. Do společnosti nastoupila před necelými třemi lety jako Manažer pro inovace, v této pozici měla na starosti inovační projekty napříč portfoliem Prazdroje a zavedení kategorie ciderů v ČR. Také její předchozí kariéra je spojená s FMCG kategoriemi, pracovala 13 let na různých marketingových pozicích ve společnostech Unilever a PepsiCo.
Tomáš vede výzkumnou agenturu ResSOLUTION Group, která se specializuje zejména na marketingové a mediální výzkumy. Předtím působil řadu let ve společnosti Nielsen, kde vedle řízení výzkumného oddělení spoluzakládal a následně vedl obchodní sekci monitoringu reklamy. V současnosti je též jednatelem společností NADA Research (výzkum/data) a European National Panels (online panel respondentů). V oboru výzkumu trhu působí přes 15 let.
Štefan se tvorbě webu a internetovému marketingu věnuje již 10 let, od roku 2009 se naplno věnuje klientům ve své agentuře CRITICAL WORKS (původně Extra-web), kterou spoluzaložil. Jeho specializací je internetový marketing. Mimo něj se stará i o nové akvizice.
Právě vydává vlastním nákladem knihu s názvem „Kritický pohled na web“, která se věnuje problematice výběrových řízení v oblasti webu.
Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.
Pavel nasbíral znalosti v oblastech mezinárodního digitálního marketingu během svého působení ve společnostech Vodafone a Škoda Auto. Nyní je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions, kde kombinací portálu a vlastního LMS (learning management system) vzniklo zajímavé řešení, které pomáhá klientům optimalizovat svou distribuční síť.
Kateřina Krásová začala získávat pracovní zkušenosti v Direct Pojišťovně – nejprve jako Risk Management Coordinator, poté na pozici tiskové mluvčí a PR manažerky. Následně pracovala jako tisková mluvčí Hypoteční banky, pozici manažerky komunikace a tiskové mluvčí pak vykonávala i v Plzeňském Prazdroji.
V současné době působí jako marketingová ředitelka v Hypoteční bance. Na této pozici je zodpovědná zejména za přípravu marketingové a komunikační strategie banky, reklamní kampaně, public relations a interní komunikaci.
Jan pracuje od roku 2014 pro kytary.cz, kde se věnuje převážně marketingové komunikaci, web copywritingu a komunikaci na sociálních sítích. Snaží se vymýšlet nové způsoby prosazování značky v hudebním průmyslu.
Nebaví mě obecné povídání. Věci jsou ve většině případů jednodušší, než se zdají na první pohled. Rád si utrhnu vše, co na dané platformě dává smysl a zneužiji to pro cíle, které jsou potřeba. Principy marketingu na Facebooku se dají snadno aplikovat dál. Sociální sítě se rozvíjejí a stále důležitějším aspektem jsou placené imprese. Automaticky jsem se tak hodně sblížil s performance reklamou a poslední roky si rád povídám s mobilním marketingem, cross-platform analytikou a growth optimalizací.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Vítek již přes 2 roky v rámci Mailkitu komunikuje s českými, především e-commerce společnostmi a pomáhá jim zlepšit výsledky e-mailingu. Díky pravidelné komunikaci se společnostmi různých velikostí a různých zaměření napříč celým českým e-commerce spektrem, má poměrně jasnou představu o tom, s jakými problémy se v oblasti e-mailingu potýkají, a jak se dají řešit. Do Mailkitu přivedl společnosti jako Parfums.cz nebo Lékárna.cz - právě konkrétní výsledky z Lékárny.cz budou i obsahem jeho prezentace.
Martin Mikšovský vystudoval na ČVUT v Praze obor Technická kybernetika. Později založil společnost Quadra Consulting, která se věnuje vývoji vlastních adaptivních systémů pro optimalizaci kampaní a nákup médií. Poslední roky působí na pozici marketingového ředitele ve společnosti Astratex. Mimo to se angažuje jako humanitární pracovník, absolvoval mise např. na Srí Lance, v Afghánistánu, Ugandě nebo Arménii.
Martin je spoluzakladatelem a jednatelem internetové jedničky v kojeneckých potřebách – e-shopu Feedo.cz/pl/sk. V něm má na starosti především marketing a dohled nad plynulým chodem skladu a logistiky. Spolu s druhým společníkem Matúšem Karaffou také navrhuje dlouhodobé cíle společnosti v oblasti dalšího rozvoje. Dlouhá léta působil v oddělení marketingu ve společnosti Plzeňského Prazdroje, kde měl na starosti značku Gambrinus. Následně se přesunul do další nadnárodní FMCG společnosti Unilever, kde působil opět v marketingu a řídil kategorii zmrzliny a posléze kosmetiky v 6 státech Evropy.
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.
Dveře do světa marketingu otevřela Josefu Olšavskému společnost Nestlé, nyní ale již čtrnáctým rokem řídí marketingové aktivity Olympusu pro Českou republiku, kde je mj. zodpovědný za marketingové kampaně, věrnostní program Můj Olympus, chod oficiálního e-shopu a správu sociálních sítí. Kromě toho se se svou kolegyní poslední 3 roky věnuje spolupráci s českými a slovenskými blogerkami a youtubery, kteří se zaměřují především na oblast fashion, lifestyle a beauty.
Honza je producentem a zakladatel videoprodukce agentury SYMBIO - SYMBIOgraf. V ní dnes připravuje videoobsah pro ty největší značky na trhu (Radegast, Kofola, Ahold, Sazka, ČSOB). Současně je i členem kreativního studia Družina, které se zabývá tvorbou veřejně prospěšných kampaní. Kromě více než desetileté zkušenosti v reklamě a marketingu má za sebou i dva roky zkušeností ve filmových společnostech v Austrálii. Jako Production Manager a Account Director působil i v agentuře AVANT a MARK/BBDO. Jeho profesními hodnotami jsou osobní přístup, upřímnost a odhodlání.
Lukáš v roce 2001 založil 2FRESH, kde působí jako designer digitálních produktů a postupů. Pomáhá lidem rychleji a levněji procházet projekty od objevení správného problému až po úspěšné řešení. Jeho posláním je, aby lidé více naslouchali a méně mluvili, protože když mluvíme, nic nového se nedozvíme.
Honza nastoupil do společnosti TESCOMA před osmi lety. Hned na počátku bylo největší výzvou vybudování sítě Prodejních center, na jejímž konceptu, vizuálním stylu a realizaci se výrazným způsobem podílel. Dále působí v oblastech plánování marketingové strategie, kreativy, grafického designu, PR, komunikace a online marketingu. Propojení retailu a online světa nevnímá jen jako nezbytný vývoj, ale především jako přirozenou evoluci současného marketingu a obchodu.
Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.
Aleš se v digitální agentuře PragueBest věnuje už šestým rokem tvorbě a řízení projektů. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda a Elnino parfum.
V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.
Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.
Slavík, jak se mu říká, pracuje pro Heureku od roku 2013 na pozici šéfa produktového oddělení. Společně se svým týmem udává směr a rozvíjí celou službu tak, aby co nejvíce odpovídala potřebám zákazníků. Chce dělat tu nejlepší službu pro uživatele. Momentálně se věnuje především rozvoji přímého nakupování na Heurece.
Vystudoval Nová média na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a před nástupem do Heureky čerpal dovednosti například v Seznamu.
Má dvě neposlušné děti a ve zbytku svého času se věnuje hraní strategických her, Krav Maze či cestování. Miluje nové technologie a rád se nechává inspirovat chytřejšími kamarády u piva.
Andrey má bohaté zkušenosti, které získal při spolupráci s významnými klienty v oblasti elektronického obchodování. Pod jeho vedením bylo založeno oddělení analytiky a společnost OWOX se stala prvním prémiovým poskytovatelem služeb Google Analytics (Google Analytics Premium Reseller) na území SEEMEA. Je odpovědný za řízení digitální analytiky a Business Intelligence, vývoj a realizaci strategií a poradenství klíčovým klientům.
Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.
David je v UrbanStore zodpovědný za cokoliv, co zavání e-commerce. Má na starosti především vývoj webu, logistiku, marketing a v neposlední řadě hledání synergií mezi e-shopem a klasickým retailem. V současné době se baví přípravou jazykových mutací e-shopu a plánováním vstupu na zahraniční trhy.
Již při studiích začal pracovat jako projektový manažer v internetových agenturách, kde se věnoval převážně online marketingovým aktivitám. Touha po něčem novém a více technickém ho zavedla do Keboola, kde pracoval jako BI Solution Architect na mezinárodních projektech i pro progresivní české firmy. Nyní se pyšní postem Data Evangelist v rohlik.cz a rád občas přednáší na datových workshopech Datagirls.
Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.
Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.
On-line marketingový specialista, překladatel a třetiřadý herec. Všechny tři oblasti se pokouší propojovat ku vzájemnému i vlastnímu prospěchu.
Po studiu Filozofické fakulty Univerzity Karlovy působil v digitální agentuře, kde pracoval zejména pro různé pivní značky. Následně přestoupil do korporátní sféry.
V ČMSS se snaží nasadit digitální komunikaci Lišky lidskou tvář.
Lucie Vlčková ve společnosti Nielsen Admosphere na pozici Senior Research Manager zodpovídá za vedení metodologicky náročných projektů. Absolventka oboru Sociologie FF UK má vedle dlouholeté praxe s výzkumy trhu i bohaté zkušenosti s mediálními výzkumy. V mediální sféře se pohybuje od roku 2004. Působila na pozici Research Managera v mediální agentuře a jako Senior Analytička v mediálním zastupitelství. Zasedala v metodologických komisích věnovaných mediálním výzkumům.
Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.