Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2025 se koná 13. 11. 2025.

Program

9:00 - 9:15

Úvodní přivítání

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

9:15 - 9:45

Obsahová strategie Hypoteční banky - aneb jak cílíme na zákazníky ve fázi SEE

Hypoteční byznys je extrémně konkurenční a zahájení komunikace s klientem až v okamžiku, kdy hledá toho správného poskytovatele hypotéky, už je často příliš pozdě - pokud nechcete jít cestou nejnižší ceny. Proto pomocí obsahového marketingu cílíme na potenciální klienty již mnohem dříve, než sami hypotéku hledají. Proč to děláme, jak to děláme a co jsme se naučili, prozradí marketingová ředitelka Hypoteční banky Kateřina Krásová.

Kateřina Krásová Kateřina Krásová

Marketingová ředitelka

Hypoteční banka

Kateřina Krásová

Kateřina Krásová začala získávat pracovní zkušenosti v Direct Pojišťovně – nejprve jako Risk Management Coordinator, poté na pozici tiskové mluvčí a PR manažerky. Následně pracovala jako tisková mluvčí Hypoteční banky, pozici manažerky komunikace a tiskové mluvčí pak vykonávala i v Plzeňském Prazdroji.

V současné době působí jako marketingová ředitelka v Hypoteční bance. Na této pozici je zodpovědná zejména za přípravu marketingové a komunikační strategie banky, reklamní kampaně, public relations a interní komunikaci.

9:45 - 10:15

Jak udělat z návštěvníka zákazníka pomocí obsahu

Martin se Štěpánem budou povídat o tom, jak pracovat s komunitou maminek a jak z nich pomocí sdíleného obsahu na blogu, obsahových portálech a sociálních sítích vytvářet nové zákazníky. V souladu s konceptem SEE-THINK-DO-CARE rozeberou vhodný obsah pro jednotlivá návštěvníkova stádia včetně toho, jak ve Feedo® přistupují k vyhodnocování těchto aktivit.

Štěpán Jandl Štěpán Jandl

Marketingový manažer

Feedo

Štěpán Jandl

Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.

Martin Molčan Martin Molčan

CEO

Feedo

Martin Molčan

Martin je spoluzakladatelem a jednatelem internetové jedničky v kojeneckých potřebách – e-shopu Feedo.cz/pl/sk. V něm má na starosti především marketing a dohled nad plynulým chodem skladu a logistiky. Spolu s druhým společníkem Matúšem Karaffou také navrhuje dlouhodobé cíle společnosti v oblasti dalšího rozvoje. Dlouhá léta působil v oddělení marketingu ve společnosti Plzeňského Prazdroje, kde měl na starosti značku Gambrinus. Následně se přesunul do další nadnárodní FMCG společnosti Unilever, kde působil opět v marketingu a řídil kategorii zmrzliny a posléze kosmetiky v 6 státech Evropy.

10:15 - 10:45

Jak proniknout do srdcí mladých žen

Olympus za poslední pětiletku ušel pořádný kus cesty. Trh, kterému dříve dominoval, začaly postupně válcovat stále kvalitnější chytré telefony. Olympus se tomu však dokázal přizpůsobit a posunul těžiště od produktů pro masy směrem k prémiovému zboží milovaného zejména mladými ženami. Pro představu, fotoaparátu, který býval z 80 % mužskou záležitostí, se rázem prodává 70 % ve prospěch něžného pohlaví a ve výrazně větším množství. Velkou zásluhu v tom sehrála nevšední spolupráce s blogerkami a youtuberkami. Olympus jim poskytl své produkty, profesionální podporu i zázemí a zázrak byl na světě. Pokud vás zajímá, kudy vedly jednotlivé kroky na cestě za záchranou a které překážky bylo potřeba překonat, nenechte si ujít přednášku marketingového manažera Josefa Olšavského.

Josef Olšavský Josef Olšavský

Marketing & E-commerce Manager

OLYMPUS Czech Group

Josef Olšavský

Dveře do světa marketingu otevřela Josefu Olšavskému společnost Nestlé, nyní ale již čtrnáctým rokem řídí marketingové aktivity Olympusu pro Českou republiku, kde je mj. zodpovědný za marketingové kampaně, věrnostní program Můj Olympus, chod oficiálního e-shopu a správu sociálních sítí. Kromě toho se se svou kolegyní poslední 3 roky věnuje spolupráci s českými a slovenskými blogerkami a youtubery, kteří se zaměřují především na oblast fashion, lifestyle a beauty.

10:45 - 11:15

Coffee break

11:15 - 11:45

Strašák jménem REDESIGN WEBU - úspěšný přechod z informačního na prodejní web

Kolik neviditelné práce je skryto za kompletním redesignem firemního webu a jakého překvapivého zvýšení výkonu se dá dosáhnout, vám ukážeme na příkladu firmy IVT - leadra v dnes velmi rychle se rozvíjejícím oboru tepelných čerpadel. Dozvíte se i jak předběhnout během jednoho roku většinu konkurentů pomocí obyčejné prezentace v Powerpointu a obsadit tak část trhu o které jste si dříve mysleli, že jsou v ní už karty rozdané.

Marek Bláha Marek Bláha

Ředitel

IVT Tepelná čerpadla s.r.o.

Marek Bláha

Marek Bláha vybudoval zastoupení a prodejní síť pro švédská tepelná čerpadla IVT v České republice a na Slovensku. Pro IVT dnes zajišťuje marketing a strategické řízení společnosti. Mimo to vyhledává ve světě zajímavé úsporné technologie pro vytápění, chlazení, větrání a využití odpadního tepla, které pod značkou GT ENERGY zavádí na zdejší trh.

11:45 - 12:15

Weby jsou na nic, následujte své klienty

Korporátní web se pomalu a jistě stává podobným přežitkem, jakým byl již před deseti lety profil společnosti ve Zlatých stránkách. Dnešní uživatel v tom má jasno - interakci se svým poskytovatelem čehokoliv vyhledává tam, kde je mu to přirozené a příjemné, což korporátní weby rozhodně nejsou.

V rámci své přednášky se s vámi podělím třeba i o to, které digitální kanály dnes používá Česká spořitelna k docílení přirozenější komunikace se svými zákazníky a o předpokládané trendy časů budoucích.

Honza Průša Honza Průša

Web guru

Česká spořitelna

Honza Průša

Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.

12:15 - 12:45

Jak vstoupit do online prostředí a nepošlapat si offline

Vedoucí oddělení online obchodu ve společnosti TESCOMA Radim Roženek vám prozradí, jak může offline retailer vstoupit do online prostředí, aniž by tím kanibalizoval kamenné prodejny. TESCOMA již osmým rokem úspěšně provozuje značkový e-shop, díky čemuž získala přímý distribuční kanál, a zároveň se jí podařilo udržet si dobré vztahy se svými distributory.

Klíčem k úspěchu se stal multichannel marketing řízený in-house. 100 prodejních center, 190 partnerských prodejen, značkový eshop a další distribuční kanály… Jak nastavit multichannel marketing, jak komunikovat 20 nových produktů za měsíc pro retail i online, jak a proč to celé dělat in-house? O to se s vámi podělí vedoucí marketingu a grafického designu Jan Podhorný.

Jan Podhorný Jan Podhorný

Head of Marketing

TESCOMA

Jan Podhorný

Honza nastoupil do společnosti TESCOMA před osmi lety. Hned na počátku bylo největší výzvou vybudování sítě Prodejních center, na jejímž konceptu, vizuálním stylu a realizaci se výrazným způsobem podílel. Dále působí v oblastech plánování marketingové strategie, kreativy, grafického designu, PR, komunikace a online marketingu. Propojení retailu a online světa nevnímá jen jako nezbytný vývoj, ale především jako přirozenou evoluci současného marketingu a obchodu.

Radim Roženek Radim Roženek

Vedoucí online obchodu

TESCOMA

Radim Roženek

Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.

12:45 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:15

Last click atribuce je mrtvá, co bude dál?

Za společnost Owox vystoupí Andrey Sukhovoy a Mariia Bocheva, kteří jsou toho názoru, že last-click atribuce to má za sebou, a pokusí se vám nastínit, jakým směrem se bude moderní analytika ubírat. Představí také zcela nový atribuční model, který hodnotu rozděluje mezi zdroje na základě mikrokonverzí a transakcí pomáhající zákazníky posouvat napříč nákupní cestou.

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Mariia Bocheva Mariia Bocheva

Business Analyst

OWOX Inc.

Mariia Bocheva

Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.

Andrey Sukhovoy Andrey Sukhovoy

Vedoucí oddělení analytiky

OWOX Inc.

Andrey Sukhovoy

Andrey má bohaté zkušenosti, které získal při spolupráci s významnými klienty v oblasti elektronického obchodování. Pod jeho vedením bylo založeno oddělení analytiky a společnost OWOX se stala prvním prémiovým poskytovatelem služeb Google Analytics (Google Analytics Premium Reseller) na území SEEMEA. Je odpovědný za řízení digitální analytiky a Business Intelligence, vývoj a realizaci strategií a poradenství klíčovým klientům.

14:15 - 14:45

Atribuční model v Alza.cz

Jste přesvědčeni o efektivitě svých online kampaní? Já nikdy nejsem! V Alza.cz stále hledáme způsoby, jak si zkazit radost z „výborných výsledků“. Proč? Protože víme, že skutečnost opravdu není tak růžová, jak se může zdát. V krátkosti se podíváme do zákulisí naší kuchyně, kde si vaříme vlastní atribuční model, který rozhoduje o „chuti“ jednotlivých zdrojů. Recept není nijak komplikovaný a vyzkoušet ho může každý.

Radomír Vychodil Radomír Vychodil

Specialista online marketingu

Alza.cz

Radomír Vychodil

Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.

14:45 - 15:15

Adaptivní matematické modely jako nástroj optimalizace kampaní

Funkční ekonometrické modely vedou ke zvýšení efektivity kampaní až o desítky procent. Pomocí adaptivních systémů vytvoříme podrobné modely reakce trhu na mediální aktivity (víme tedy např. jaký prodej v čase způsobí každá konkrétní investice do daného spotu na dané TV stanici v daný čas). Zapojením modelů do zpětnovazebních systémů tak můžeme optimalizovat kampaň podle daných kritérií. Získáme tedy např. podrobný mediaplán pro jednotlivé TV spoty na jednotlivé TV stanice, optimální rozložení inzertních ploch v tisku atd. Reálně dosahujeme v TV kampaních Astratexu zvýšení efektivity v desítkách procent (průměrně 30 - 40 %) u kampaní v řádech jednotek až desítek milionů CZK. Systém byl schopen dosáhnout max. zvýšení 98 % u velké kampaně bankovního domu.

Martin Mikšovský Martin Mikšovský

Marketing director

ASTRATEX

Martin Mikšovský

Martin Mikšovský vystudoval na ČVUT v Praze obor Technická kybernetika. Později založil společnost Quadra Consulting, která se věnuje vývoji vlastních adaptivních systémů pro optimalizaci kampaní a nákup médií. Poslední roky působí na pozici marketingového ředitele ve společnosti Astratex. Mimo to se angažuje jako humanitární pracovník, absolvoval mise např. na Srí Lance, v Afghánistánu, Ugandě nebo Arménii.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:15

Jak vstoupit na zahraniční trhy prostřednictvím digitálního marketingu

Internet již dnes dovoluje efektivně exportovat i menším firmám. Je ale důležité vědět, jaký je stav trhu v jednotlivých zemích a jak velké příležitosti dané prostředí skýtá. O strategiích i možných bariérách vstupu na zahraniční trhy včetně toho, co vám kde neodpustí, se s vámi podělí Jakub Fiala, Analytical Consultant společnosti Google.

Jakub Fiala Jakub Fiala

Industry Head

Google Czech Republic

Jakub Fiala

Jakub Fiala pracuje v české pobočce Google jako Analytical Consultant a jeho hlavním posláním je pomáhat klientům s rozhodováním exportovat na nové trhy a také lépe rozumět chování zákazníků jak online, tak i v offline světě. Před nástupem do Googlu působil 4 roky jako Senior Consultant v poradenské společnosti Ernst & Young, kde měl na starosti strategické projekty pro přední české klienty, a také jako analytik v McKinsey & Company. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde se zaměřoval na podnikovou ekonomiku a management.

16:15 - 16:45

Brit – optimalizace webové prezentace pro čtyřnohé parťáky

Zajímá vás, jak se chovají na internetu psi, kočky nebo hlodavci? Asi stejně jako offline. Důležití jsou opravdu jenom jejich páníčci.

Změnili jsme design a logiku webové prezentace, abychom mohli lépe pracovat se značkou na skoro 60ti trzích světa. Jak takový projekt probíhal a probíhá? Jak ovlivňuje značku a jak byznys? Šel bych do toho znovu? To vše v mém vyprávění.

Martin Šámal Martin Šámal

Marketing Director

VAFO PRAHA

Martin Šámal

Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.

17:00

Předpokládaný závěr programu