Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Byznys model Jablotronu je specifický tím, že decision makerem je v drtivé většině montážní technik, což značně komplikuje komunikaci se spotřebiteli. Jablotron se jim přesto dokázal dostat tak blízko, jak je to jen v dnešní době možné. Díky skvělému byznys konceptu spočívajícímu v mobilní aplikaci využívající IoT získal Jablotron nejsilnější marketingový nástroj pro komunikaci s desítkami tisíc koncových zákazníků. Tento inspirativním příběh představí Managing Director, David Beneš.
Výkonný ředitel
David Beneš je výkonným ředitelem společnosti Jablotron Alarms a.s. Ve firmě působí od roku 2010, kdy byl pověřen vybudováním webového produktového portálu, který se pod jeho vedením rozvinul do mobilní a webové aplikace MyJABLOTRON obsahující moduly pro koncové uživatele, montážní partnery i distributory. Aplikace slouží zákazníkům pro ovládání, sledování a správu produktů Jablotronu, ale je i významným komunikačním kanálem ke všem cílovým skupinám firmy.
Následně působil v Jablotronu jako ředitel Produktového úseku zodpovědný vedle rozvoje aplikace i za produktovou strategii společnosti a řízení vzniku produktů napříč jednotlivými fázemi vývoje až po uvedení výrobků na trh. Celá jeho profesní historie se točí okolo zabezpečovací a monitorovací techniky, což mu umožnilo poznat produkty a služby v oblasti bezpečnostních technologií ze všech úhlů.
IT a moderním technologiím se věnuje i ve svém volném čase. Zajímá se hlavně o nové trendy, které mají reálný význam a přínos pro uživatele. Pravidelně se také účastní odborných konferencí.
Kampaň pro Elastic Business Solution na sociálních sítích, aneb content marketing na LinkedIn.
Online Channels and Media
Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody.
12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.
Media Director
Nebaví mě obecné povídání. Věci jsou ve většině případů jednodušší, než se zdají na první pohled. Rád si utrhnu vše, co na dané platformě dává smysl a zneužiji to pro cíle, které jsou potřeba. Principy marketingu na Facebooku se dají snadno aplikovat dál. Sociální sítě se rozvíjejí a stále důležitějším aspektem jsou placené imprese. Automaticky jsem se tak hodně sblížil s performance reklamou a poslední roky si rád povídám s mobilním marketingem, cross-platform analytikou a growth optimalizací.
Češi si na charitu a zapojení hendikepovaných do běžného života moc nepotrpí. Birell ale dokázal zaujmout a upozornit na tento problém z jiného úhlu než jste zvyklí.
Marketingová manažerka pro nové kategorie
Veronika pracuje v Plzeňském Prazdroji na pozici marketingové manažerky pro nové kategorie, zastřešuje tak marketing nealkoholického piva, nealko-radlerů a ovocných alkoholických nápojů. Do společnosti nastoupila před necelými třemi lety jako Manažer pro inovace, v této pozici měla na starosti inovační projekty napříč portfoliem Prazdroje a zavedení kategorie ciderů v ČR. Také její předchozí kariéra je spojená s FMCG kategoriemi, pracovala 13 let na různých marketingových pozicích ve společnostech Unilever a PepsiCo.
Jaký přínos má mobilní aplikace pro Slevomat a podle čeho jsme poznali, že dozrál čas na její výrobu? Co děláme pro to, abychom k aplikaci přitáhli pozornost zákazníků? Jak zákazníky motivujeme ke stažení a jak jim pomáháme překonat typické bariéry při instalaci? Jak využíváme feedback od uživatelů a jak ho využíváme pro rozvoj aplikace? Jak aplikaci chytře propagujeme? To vše prozradí vedoucí mobilního týmu ve Slevomatu, Michal Bilka.
Vedoucí mobilního týmu
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.
Obsah je král - přestaňte papouškovat a dělejte něco. Filip Černý představí případovou studii, kde ukáže jak si poradit s „Nákupním rádcem“ na e-shopu. Ukáže vám, jak celý projekt navrhnout, realizovat a měřit jeho výsledky. Kytary.cz nebaví vyrábět obsah „jen“ pro roboty vyhledávačů, tvoří všechno především pro zákazníka a díky tomu navazují dlouhodobé vztahy a plní obchodní cíle firmy. Pokud vás nebaví otřepané fráze SEO šarlatánů a věštění z křišťálové koule, tak rozhodně přijďte a poslechněte si, jak to chodí v praxi.
CMO
Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč).
Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.
Assistant of Marketing Manager, Copywriter
Jan pracuje od roku 2014 pro kytary.cz, kde se věnuje převážně marketingové komunikaci, web copywritingu a komunikaci na sociálních sítích. Snaží se vymýšlet nové způsoby prosazování značky v hudebním průmyslu.
Popovídáme o tom, jak jsme přenesli komunikační koncept Bageterie Boulevard ze zdí, papírových prostírání a produktových obalů na Facebook.
Digital Manager
Geek, rejpal a online poskok Bageterie Boulevard. Od řízených skladů a řízení vztahu se zákazníkem (CRM) se přes e-commerce dostal až k digitálnímu marketingu a inovacím. V Bageterii se věnuje především tomu, aby byly bagety blíž hladovcům, tedy rozvoji rozvozu a propagaci. Mimoto „mobilizuje“ weby skupiny, vymýšlí mobilní aplikaci a občas napíše nejapný produktový nebo FB text.
Kampaň Milionové dárky od SAZKAmobilu byla v roce 2015 druhou nejefektivnější online kampaní v segmentu telekomunikace & IT – ocenila ji tak porota soutěže Internet Effectiveness Awards 2015, která dlouhodobě vyhledává a oceňuje nejpřínosnější projekty českého digitálního marketingu. Dozvíte se, jak jsme se v SYMBIU vypořádali s jedním z nejsložitějších briefů a jaká konkrétní čísla se skrývají za překonáním cílů kampaně o 327 %.
Head of Production
Honza je producentem a zakladatel videoprodukce agentury SYMBIO - SYMBIOgraf. V ní dnes připravuje videoobsah pro ty největší značky na trhu (Radegast, Kofola, Ahold, Sazka, ČSOB). Současně je i členem kreativního studia Družina, které se zabývá tvorbou veřejně prospěšných kampaní. Kromě více než desetileté zkušenosti v reklamě a marketingu má za sebou i dva roky zkušeností ve filmových společnostech v Austrálii. Jako Production Manager a Account Director působil i v agentuře AVANT a MARK/BBDO. Jeho profesními hodnotami jsou osobní přístup, upřímnost a odhodlání.
Chcete vědět jak a proč děláme v Heurece uživatelský výzkum, A/Bčka? Jak to kombinujeme dohromady, s jakými výsledky a proč tak často říkáme NE! Tak si mě přijďte poslechnout.
Product Manager
Slavík, jak se mu říká, pracuje pro Heureku od roku 2013 na pozici šéfa produktového oddělení. Společně se svým týmem udává směr a rozvíjí celou službu tak, aby co nejvíce odpovídala potřebám zákazníků. Chce dělat tu nejlepší službu pro uživatele. Momentálně se věnuje především rozvoji přímého nakupování na Heurece.
Vystudoval Nová média na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a před nástupem do Heureky čerpal dovednosti například v Seznamu.
Má dvě neposlušné děti a ve zbytku svého času se věnuje hraní strategických her, Krav Maze či cestování. Miluje nové technologie a rád se nechává inspirovat chytřejšími kamarády u piva.
Marketing dnes dělá na mnoha místech až příliš mnoho lidí, kterým ujíždí, nebo ujel vlak. V lepším případě si uvědomují, že jim samotné zakoupení drahých reportingových nástrojů situaci nezlepšuje. V tom horším případě spokojeně koukají na generické koláčové grafy. V tom nejhorším případě se ostatním jen chlubí, že nástroj mají.
Marketingová metoda věštění ze skleněné koule spolehlivě přestává fungovat a na mnoha místech prostě nikdo neví co dělat dál. Věřte mi. Už více, než 4 roky pomáhám s daty nejrůznějším firmám. Tedy, těm osvíceným firmám, které už si ten problém alespoň přiznaly.
Z mé přednášky si neodnesete seznam konkrétních postupů k řešení vašich každodenních problémů. Rád bych vám nicméně zase o něco více pootevřel oči v rámci přemýšlení o tom, k čemu jsou ta data vlastně dobrá a jakou pozici by měla mít vzhledem k vaší marketingové strategii.
Data Evangelist
Již při studiích začal pracovat jako projektový manažer v internetových agenturách, kde se věnoval převážně online marketingovým aktivitám. Touha po něčem novém a více technickém ho zavedla do Keboola, kde pracoval jako BI Solution Architect na mezinárodních projektech i pro progresivní české firmy. Nyní se pyšní postem Data Evangelist v rohlik.cz a rád občas přednáší na datových workshopech Datagirls.
Hlavním cílem ČMSS v on-line prostředí je sběr kontaktních leadů pro naši obchodní síť. Zároveň si ale chceme hýčkat naši značku, a proto trváme na tom, že oddělování brandových a výkonových cílů nedává v našem případě smysl.
Podíváme se na dvě rozpočtově i exekučně velice odlišné kampaně, které přinesly i pro nás coby zadavatele překvapivé výsledky.
Povíme si, co přispělo k jejich úspěchu, a nakonec i to, proč už v nich nepokračujeme.
Mikrospecialista
Českomoravská stavební spořitelna
On-line marketingový specialista, překladatel a třetiřadý herec. Všechny tři oblasti se pokouší propojovat ku vzájemnému i vlastnímu prospěchu.
Po studiu Filozofické fakulty Univerzity Karlovy působil v digitální agentuře, kde pracoval zejména pro různé pivní značky. Následně přestoupil do korporátní sféry.
V ČMSS se snaží nasadit digitální komunikaci Lišky lidskou tvář.
Jak tráví generace 50+ svůj volný čas, jaká média konzumuje, jak zachází s informacemi? Jaké jsou stereotypy a mýty o generaci 50+? Má generace 50+ své „Youtubery“?
Ad Intel Business Director
Tomáš vede výzkumnou agenturu ResSOLUTION Group, která se specializuje zejména na marketingové a mediální výzkumy. Předtím působil řadu let ve společnosti Nielsen, kde vedle řízení výzkumného oddělení spoluzakládal a následně vedl obchodní sekci monitoringu reklamy. V současnosti je též jednatelem společností NADA Research (výzkum/data) a European National Panels (online panel respondentů). V oboru výzkumu trhu působí přes 15 let.
Senior Research Manager
Lucie Vlčková ve společnosti Nielsen Admosphere na pozici Senior Research Manager zodpovídá za vedení metodologicky náročných projektů. Absolventka oboru Sociologie FF UK má vedle dlouholeté praxe s výzkumy trhu i bohaté zkušenosti s mediálními výzkumy. V mediální sféře se pohybuje od roku 2004. Působila na pozici Research Managera v mediální agentuře a jako Senior Analytička v mediálním zastupitelství. Zasedala v metodologických komisích věnovaných mediálním výzkumům.
Digitální svět se žene rychle kupředu a denně nám přibývají nové možnosti. Některé z nich nám nabízejí hodně muziky za málo peněz. Povíme vám, jak jsme využili push notifikace v prohlížečích, co je a co nám přináší Web App Manifest.
IT manager
David Dvořák je jedním ze zakladatelů amateri.com, nejnavštěvovanějšího erotického portálu v České republice. Když se ještě během studií rozhodl založit webové stránky pro milovníky amatérského sexu, neměl tušení, o jak úrodnou půdu půjde. Z koníčka se rychle stal dinosaurus, který si žádal full-time péči, komunita fanoušků raketově rostla. Od samého počátku měl na starost vývoj a technické zajištění provozu portálu. Poslední dobou se jako IT manager snaží těžit z nových technologií v oblasti cloudu, ale také uvádí do praxe nová řešení. Amateri.com jsou živým projektem, který nadále roste a expanduje do zahraničí. Podstatnou část svého času tedy David věnuje rozšiřování týmu a budování prostředí s atmosférou podobnou čerstvému startupu, přestože „Amatéři“ se za svých téměř 12 let existence stali neodmyslitelnou ikonou amatérské erotiky.
Využití behaviorálních dat a přesah e-mailového kanálu do oblasti remarketingu jako vítaný doplněk tradičních retenčních a akvizičních kampaní. Snadné využití nejen ve fashion brandu. Ukážeme vám kampaně od výsledku přes logiku, začlenění do struktury komunikace až po vysvětlení proč je vhodné zmírnit tlak na zákazníky a mailingem zasáhnout správné zákazníky s neobtěžující frekvencí.
Email Marketing Strategist
E-mailingový specialista v konzultační společnosti ACOMWARE. Internetovou profesní kariéru zahájil na pozici webmastera, později se zaměřil rovněž na analytiku a webovou architekturu. Omezené možnosti odborného rozvoje v internetové agentuře jej záhy přivedly do společnosti MAKRO Cash&Carry ČR na pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů. Zde si jej vyhlédla agentura ACOMWARE, v níž se zabývá komplexním řešením problematiky e-mailingu – od návrhů přes kódování, grafickou úpravu a e-mail marketing až po technické aspekty rozesílání hromadných zpráv. Je držitelem nejvyšší certifikace IBM Marketing Cloud a úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon. Publikační činnost rozděluje mezi vlastní blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách. Od roku 2014 je členem poroty soutěže WebTOP100, v letošním roce se stal odborným garantem konference Emailing 2020.
Head of ecommerce
David je v UrbanStore zodpovědný za cokoliv, co zavání e-commerce. Má na starosti především vývoj webu, logistiku, marketing a v neposlední řadě hledání synergií mezi e-shopem a klasickým retailem. V současné době se baví přípravou jazykových mutací e-shopu a plánováním vstupu na zahraniční trhy.