V tomto sále máte možnost potkat se s vybranými řečníky konference. Po svých přednáškách vám budou k dispozici pro další doplňující otázky a diskusi na jejich témata.
Výkonný ředitel
David Beneš je výkonným ředitelem společnosti Jablotron Alarms a.s. Ve firmě působí od roku 2010, kdy byl pověřen vybudováním webového produktového portálu, který se pod jeho vedením rozvinul do mobilní a webové aplikace MyJABLOTRON obsahující moduly pro koncové uživatele, montážní partnery i distributory. Aplikace slouží zákazníkům pro ovládání, sledování a správu produktů Jablotronu, ale je i významným komunikačním kanálem ke všem cílovým skupinám firmy.
Následně působil v Jablotronu jako ředitel Produktového úseku zodpovědný vedle rozvoje aplikace i za produktovou strategii společnosti a řízení vzniku produktů napříč jednotlivými fázemi vývoje až po uvedení výrobků na trh. Celá jeho profesní historie se točí okolo zabezpečovací a monitorovací techniky, což mu umožnilo poznat produkty a služby v oblasti bezpečnostních technologií ze všech úhlů.
IT a moderním technologiím se věnuje i ve svém volném čase. Zajímá se hlavně o nové trendy, které mají reálný význam a přínos pro uživatele. Pravidelně se také účastní odborných konferencí.
Marketingový manažer
Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.
CEO
Martin je spoluzakladatelem a jednatelem internetové jedničky v kojeneckých potřebách – e-shopu Feedo.cz/pl/sk. V něm má na starosti především marketing a dohled nad plynulým chodem skladu a logistiky. Spolu s druhým společníkem Matúšem Karaffou také navrhuje dlouhodobé cíle společnosti v oblasti dalšího rozvoje. Dlouhá léta působil v oddělení marketingu ve společnosti Plzeňského Prazdroje, kde měl na starosti značku Gambrinus. Následně se přesunul do další nadnárodní FMCG společnosti Unilever, kde působil opět v marketingu a řídil kategorii zmrzliny a posléze kosmetiky v 6 státech Evropy.
Vedoucí mobilního týmu
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.
CMO
Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč).
Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.
Head of Marketing
Honza nastoupil do společnosti TESCOMA před osmi lety. Hned na počátku bylo největší výzvou vybudování sítě Prodejních center, na jejímž konceptu, vizuálním stylu a realizaci se výrazným způsobem podílel. Dále působí v oblastech plánování marketingové strategie, kreativy, grafického designu, PR, komunikace a online marketingu. Propojení retailu a online světa nevnímá jen jako nezbytný vývoj, ale především jako přirozenou evoluci současného marketingu a obchodu.
Vedoucí online obchodu
Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.
Diskuze proběhe v anglickém jazyce bez překladu.
Business Analyst
Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.
Vedoucí oddělení analytiky
Andrey má bohaté zkušenosti, které získal při spolupráci s významnými klienty v oblasti elektronického obchodování. Pod jeho vedením bylo založeno oddělení analytiky a společnost OWOX se stala prvním prémiovým poskytovatelem služeb Google Analytics (Google Analytics Premium Reseller) na území SEEMEA. Je odpovědný za řízení digitální analytiky a Business Intelligence, vývoj a realizaci strategií a poradenství klíčovým klientům.
Specialista online marketingu
Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.
Marketing director
Martin Mikšovský vystudoval na ČVUT v Praze obor Technická kybernetika. Později založil společnost Quadra Consulting, která se věnuje vývoji vlastních adaptivních systémů pro optimalizaci kampaní a nákup médií. Poslední roky působí na pozici marketingového ředitele ve společnosti Astratex. Mimo to se angažuje jako humanitární pracovník, absolvoval mise např. na Srí Lance, v Afghánistánu, Ugandě nebo Arménii.
Ad Intel Business Director
Tomáš vede výzkumnou agenturu ResSOLUTION Group, která se specializuje zejména na marketingové a mediální výzkumy. Předtím působil řadu let ve společnosti Nielsen, kde vedle řízení výzkumného oddělení spoluzakládal a následně vedl obchodní sekci monitoringu reklamy. V současnosti je též jednatelem společností NADA Research (výzkum/data) a European National Panels (online panel respondentů). V oboru výzkumu trhu působí přes 15 let.
Senior Research Manager
Lucie Vlčková ve společnosti Nielsen Admosphere na pozici Senior Research Manager zodpovídá za vedení metodologicky náročných projektů. Absolventka oboru Sociologie FF UK má vedle dlouholeté praxe s výzkumy trhu i bohaté zkušenosti s mediálními výzkumy. V mediální sféře se pohybuje od roku 2004. Působila na pozici Research Managera v mediální agentuře a jako Senior Analytička v mediálním zastupitelství. Zasedala v metodologických komisích věnovaných mediálním výzkumům.
Marketing Director
Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.