Martin se Štěpánem budou povídat o tom, jak pracovat s komunitou maminek a jak z nich pomocí sdíleného obsahu na blogu, obsahových portálech a sociálních sítích vytvářet nové zákazníky. V souladu s konceptem SEE-THINK-DO-CARE rozeberou vhodný obsah pro jednotlivá návštěvníkova stádia včetně toho, jak ve Feedo® přistupují k vyhodnocování těchto aktivit.
Štěpán má ve Feedo® na starosti marketing - zaštiťuje veškeré marketingové aktivity na všech trzích, kde je Feedo® aktivní. Zároveň se podílí na hledání nových příležitostí ke strategickému růstu společnosti. Do firmy se dostal přes e-shop Bestgolf, kde se věnoval online marketingu. Štěpán má vystudovanou pražskou VŠE se specializací na marketing.
Martin je spoluzakladatelem a jednatelem internetové jedničky v kojeneckých potřebách – e-shopu Feedo.cz/pl/sk. V něm má na starosti především marketing a dohled nad plynulým chodem skladu a logistiky. Spolu s druhým společníkem Matúšem Karaffou také navrhuje dlouhodobé cíle společnosti v oblasti dalšího rozvoje. Dlouhá léta působil v oddělení marketingu ve společnosti Plzeňského Prazdroje, kde měl na starosti značku Gambrinus. Následně se přesunul do další nadnárodní FMCG společnosti Unilever, kde působil opět v marketingu a řídil kategorii zmrzliny a posléze kosmetiky v 6 státech Evropy.