Vedoucí oddělení online obchodu ve společnosti TESCOMA Radim Roženek vám prozradí, jak může offline retailer vstoupit do online prostředí, aniž by tím kanibalizoval kamenné prodejny. TESCOMA již osmým rokem úspěšně provozuje značkový e-shop, díky čemuž získala přímý distribuční kanál, a zároveň se jí podařilo udržet si dobré vztahy se svými distributory.
Klíčem k úspěchu se stal multichannel marketing řízený in-house. 100 prodejních center, 190 partnerských prodejen, značkový eshop a další distribuční kanály… Jak nastavit multichannel marketing, jak komunikovat 20 nových produktů za měsíc pro retail i online, jak a proč to celé dělat in-house? O to se s vámi podělí vedoucí marketingu a grafického designu Jan Podhorný.
Honza nastoupil do společnosti TESCOMA před osmi lety. Hned na počátku bylo největší výzvou vybudování sítě Prodejních center, na jejímž konceptu, vizuálním stylu a realizaci se výrazným způsobem podílel. Dále působí v oblastech plánování marketingové strategie, kreativy, grafického designu, PR, komunikace a online marketingu. Propojení retailu a online světa nevnímá jen jako nezbytný vývoj, ale především jako přirozenou evoluci současného marketingu a obchodu.
Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.